رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

مشکلات کارخانه روغن نباتی قو برطرف شود

رئیس كمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات مردم منطقه 16 گفت: کابل‌های برق فشار قوی در این منطقه برای سلامتی مردم مضر است و باید هر چه سریعتر این کابل‌ها و دکل‌های برق جمع‌آوری شده و به زیر زمین انتقال پیدا کنند.

کد مطلب: ۴۹۴۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، علیرضا دبیر در دویست و پنجاه هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس ارائه گزارش توسط دبیر دبیران شورایاری منطقه ۱۶ اظهار داشت: مشکلات زیادی در این منطقه وجود دارد که باید به همه آنها رسیدگی شود.


این عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات کارخانه روغن نباتی قو تصریح کرد: مشكلاتی كه كارخانه روغن نباتی قو در این منطقه ایجاد کرده است باید برطرف شود. این مشکلات می تواند با به روز كردن سیستم ها و تجهیزات حل شود و شاید این راهكار، بهتر از تعطیلی این كارخانه و از بین بردن فرصت های شغلی آن باشد.


وی همچنین درباره مشکلات ترافیکی منطقه ۱۶ نیز گفت: مدیریت شهری نباید از مناطق جنوبی شهر غافل شود. ساختن پل در شمال شهر و بی توجهی به مردم ساكن مناطق دیگر عادلانه نیست. مشكلات ترافیكی خیابان شهید پرستویی که همنام با نام هنرمند کشورمان پرویز پرستویی است امان مردم منطقه را بریده است و لازم است چاره‌ای اساسی برای حل این مشکل ترافیكی اندیشیده شود.


دبیر در مورد کابل ‌های برق منطقه 16 نیز بیان کرد: کابل‌های برق فشار قوی در این منطقه برای سلامتی مردم مضر است و باید هر چه سریعتر این کابل‌ها و دکل‌های برق جمع‌آوری شده و به زیر زمین انتقال پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار