سه باب ضایعات فروشی فاقد مجوز در ساوه پلمپ شد

مسئول اجرائیات شهرداری ساوه گفت: در پی بازدید کارگروه بازرسی و نظارت کمیسیون بند ۲۰ سه باب از ضایعات فروشی فاقد مجوز در بلوار سیدجمال الدین اسدآبادی ساوه پلمپ و برای مابقی اخطار صادر گردید.

کد مطلب: ۴۹۴۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری ساوه، سعید حکیمی با اشاره به اینکه بیشتر ضایعات فروشی ها در شهر، فاقد مجوز فعالیت هستند، افزود: کارگروه بازرسی و نظارت کمیسیون بند 20 متشکل از اتاق اصناف، اماکن، تعزیرات حکومتی، معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی، نیروی انتظامی، دادگستری و دادستان است که به‌منظور برخورد با متخلفان قوانین شهری و با هدف ارتقای سیمای شهری تشکیل و فعالیت خود را آغاز نموده است.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های در نظرگرفته شده و با برنامه ‌جامع و دقیق در بخش های مختلف در این بازدید کارگروه بازرسی و نظارت کمیسیون بند 20 به بررسی ضایعات فروشی های غیرمجاز پرداخت و ضمن اعزام به محل بر اساس قوانین و مقررات با متخلفان برخورد لازم را بعمل آورد.

مسئول اجرائیات شهرداری ساوه ایجاد آلودگی های صوتی، شیوع بیماری های خطرناک، ورود حشرات و حیوانات موذی به واحدهای مسکونی و انتشار بیماریهای مختلف را از معضلات ناشی از ایجاد واحدهای صنفی غیر مجاز خرید و فروش ضایعات عنوان کرد و ادامه داد: بر اساس قوانین، اماکن فروش ضایعات باید حداقل سه کیلومتر بیرون از محدوده شهری باشند.

حکیمی حمایت از حقوق شهروندان، حفظ آرامش ساکنان محلات، پاکسازی و برخورد با عوامل غیر مجاز جمع آوری ضایعات، خرید و فروش پسماندهای خشک همچنین رعایت مسائل بهداشتی در محیط و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ها را از اهداف جمع آوری ضایعات فروشی ها ذکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار