مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان مركزی:

جشنواره كتابخوانی رضوی از ظرفیتهای مؤثر در عرصه فرهنگ معنوی و دینی است

مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان مركزی و دبیر جشنواره كتابخوانی رضوی در استان گفت: جشنواره كتابخوانی رضوی از ظرفیت های مؤثر در عرصه فرهنگ معنوی و دینی است كه به پیشنهاد دبیرخانه این جشنواره و تصویب دبیركل، نهاد كتابخانه‌های استان مركزی برای همكاری با ششمین جشنواره كتابخوانی رضوی پیشقدم شد.

کد مطلب: ۴۹۲۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، امین كمالوندی در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی جشنواره كتابخوانی رضوی، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج سیره و فرهنگ رضوی، آشنایی بیشتر كودكان، نوجوانان و خانواده‌ها با سبك زندگی رضوی و گسترش فرهنگ كتابخوانی است.

وی ادامه داد: روند جشنواره های قبل، معرفی یك كتاب بود اما در سال جاری پس از بررسی و تهیه فهرست، كتاب های اعترافات غلامان، دوست مهربانِ كبوترها و امام علی بن موسی الرضا (ع) برای مسابقه ویژه اعضای خانواده و اعضای كتابخانه‌ها انتخاب و معرفی شدند.

مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان مركزی و دبیر جشنواره كتابخوانی رضوی در استان اظهار داشت: در جشنواره امسال، امكان شركت برای همه فارسی‌ زبانان و مریدان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سایر كشورها نیز فراهم شده است.

كمالوندی تصریح کرد: علاقمندان شركت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ 20 تیرماه امسال، پاسخنامه را به نزدیك ترین كتابخانه عمومی تحویل و یا به نشانی الكترونیك razavi@iranpl.ir ارسال كنند.

وی بیان داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان نیز همزمان با دهه كرامت برگزار خواهد شد.

مدیركل كتابخانه‌های عمومی استان مركزی تأکید کرد: تمام ظرفیت های موجود آمادگی کامل را برای تبلیغات و اطلاع رسانی این جشنواره دارند و هرگونه فعالیت در راستای گسترش فرهنگ رضوی ارزشمند و پاداش آن نزد خداوند محفوظ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار