معاون عمرانى استاندار آذربایجان شرقى اعلام كرد:

پروژه عظیم پارک بزرگ تبریز، اقدامی چشمگیر در توسعه متوازن شهر

معاون عمرانى استاندار آذربایجان شرقى، اجرای پروژه عظیم پارک تبریز را گامی بزرگ در راستای توسعه متوازن شهر توصیف کرد.

کد مطلب: ۴۹۰۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، محمد صادق پورمهدى، در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه پارك عظیم تبریز، با اعلام این نكته كه استان و تبریز، براى آبادانی و توسعه به تلاش و همتى مصاعف نیاز دارد، گفت: خوشبختانه تمامی نهادها و دستگاه های استانی و شهرى در این زمینه همراه و همدل شده اند.

وی در ادامه، با اشاره به پروژه عظیم پارك بزرگ تبریز، تصریح كرد: این پروژه از بیش از 4 دهه پیش مطرح بوده و خوشحالیم که اینک پس از این مدت، شهرداری تبریز موفق به عملیاتی کردن این پروژه در 150 هکتار شده است و جا دارد که از این بابت، از همت شهردار تبریز قدردانی کنیم.

معاون عمرانى استاندار، در بخش دیگرى از سخنان خود، به تبیین اهداف این پروژه پرداخت و گفت: یكی از مهم ترین اهداف این پروژه، تقویت و ترفیع یكی از مناطق كم برخوردار شهر است كه در راستای توسعه متوازن و هماهنگ شهر صورت می گیرد.

پورمهدى وسعت زیاد این پارك و همجوارى آن با فرودگاه تبریز را، یكی از پتانسیل های این طرح دانست و تاكید كرد: اهمیت این موضوع، از آنجا مضاعف مى شود كه تبریز به عنوان پایتخت گردشگرى كشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨، انتخاب شده و به همین تناسب، نیاز به مكان هاى تفریحی، گردشگرى، خدماتى و رفاهی دارد.

وى، با اشاره به حساسیت موضوع در كمیسیون ماده ٥، تاكید كرد: مهم ترین تاكید كمیسیون ماده ٥ بر زمان اجراى پروژه بود كه امیدواریم عملیات اجرایی آن و به خصوص هتل این مجموعه، تا سال ٢٠١٨ به اتمام برسد.

معاون عمرانى استاندار، ادامه داد: علاوه بر این، آبگیرى دریاچه و مبادى ورودى و خروجی پارك از دیگر موارد تاکید شده توسط كمیسیون بود كه انشالله توسط سرمایه گذار و شهردار منطقه ٤، با دقت تمام مورد توجه قرار خواهد گرفت.

پور مهدى، در پایان سخنان خود، بار دیگر بر حمایت مدیریت استان و دیگر دستگاه های اجرایی و خدماتى از پروژ ها ی سرمایه گذارى، تاکیدكرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار