پیام تبریک فرماندار شهرستان دیواندره:

به مناسبت هفته معلم و روز جهانی کارگر

بهرام فاتحی فرماندار شهرستان دیواندره به مناسبت هفته معلم و روز جهانی کار و کارگر پیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۴۹۰۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا دیواندره کردستان ؛ بهرام فاتحی فرماندار شهرستان دیواندره به مناسبت هفته معلم و روز جهانی کار و کارگر پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

معلم و کارگر دو بازوی حرکت جامعه به سوی رشد و شکوفایی همه جانبه است و استفاده از اندیشه معلمان و بازوی هنرمند کارگران سبب توسعه، پیشرفت و رونق دوچندان خواهد شد.

معلمان نقش مهمی در رشد و پویایی فکر و اندیشه ورزی تک تک افراد جامعه دارند، خداوند متعال تعلیم و تعلم را به پیامبران و اولیای الهی ارزانی کرد تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزززند و بی شک همه پیشرفت های حاصل در مسیر زندگی نشأت گرفته از رشد فکری و فرهنگی است و در هر جامعه ای از فرصت اندیشه معلمان استفاده شود پیشرفت و توسعه در آن جامعه بیشتر خواهد بود.

بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه های انسانی کارآمد است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجشته و ویژه ای در این عرصه دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری، روز کار و کارگر و هفته را به همه معلمان و کارگران فهیم، اندیشمند و خلاق و تلاشگر شهرستان دیواندره تبریک می گویم و امیدوارم در سالی که مزین به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» با بهره مندی صحیح از اندیشه معلمان و هنر بازوی کارگران شاهد تلاش هر چه بیشتر این عزیزان در جهت تحقیق این امر باشیم.

بهرام فاتحی

فرماندار شهرستان دیواندره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار