به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم صورت گرفت؛

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه

اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت وگو نمودند.

کد مطلب: ۴۹۰۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به همراه اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کرده و به گفت و گو پرداختند.


حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده انقلاب گفت: مجموعه آموزش وپرورش باید از وزیر تا مسئول و معلم دراستان و مدرسه از دیانت ویژه برخوردار باشند چراکه تربیت آینده سازان مملکت اسلامی در دستان معلمین است.


وی گفت: موضوع سوء مدیریت و عدم اخلاق مداری تأثیر منفی را در زیرمجموعه های آموزش و پرورش و در نتیجه در آینده کشور خواهد داشت که این مهم در بدنه آموزش و پرورش به هیچ وجهمشاهده نمی گردد به طوریکه شخص وزیر محترم به متدین بودن و اخلاق مداری نزد رهبرمعظم انقلاب معروف است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه افزود: فرصت بسیار بزرگی نصیب آموزگاران و معلمین شده که آن« انسان سازی » است، مسئولین اموزش و پرورش هم باید فضای این نهاد بسیار مهم فرهنگی و تربیتی را برای این موضوع آماده سازند تا نسلی با نشاط و متکی به دین و انقلاب تحویل نظان جمهوری اسلامی شود.


مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در ادامه گزارشی کوتاه و جامع از عملکرد آموزش و پرورش استان ارایه کرد.


وی گفت: در سال 95 روند انتخاب معلم برگزیده تغییر یافت و اکنون تقریبا نزدیک به100 درصد معلمین مورد ارزیابی قرار گرفتند و 578 نفر به عنوان معلمین نمونه انتخاب شدند که روز دوشنبه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


فریدون سید مصطفوی در پایان با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: «خوشبختانه آموزش و وپرورش امروز از مدیریت متدین برخوردار است. این یک فرصت است که از این فرصت باید استفاده کرد. وقتی در راس مجموعه، تدین فرمانرو است، خیلی کارهای خوب را می شود انجام داد» لذا از حضرتعالی نیز بابت حسن توجه ویژه تان بهمجموعه اموزش و پرورش کمال تشکر و قدردانی را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار