لیگ برتر ایران – هفته بیست و هشتم/

مثلث داور، علی منصور و بابک حاتمی صدر را از پرسپولیس گرفت

پرسپولیس در روزی که یکی از بدترین بازی های فصلش را انجام داد به نفت باخت تا صدر جدول به خوزستانی ها برسد.

کد مطلب: ۴۹۰۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ در حساس ترین بازی هفته پرسپولیس در حضور بیش از هفتاد هزار تماشاگرش میزبان نفت تهران بود و در حالی که یکی از ضعیف ترین عملکردهای خود را به نمایش گذاشت مقابل این تیم تن به شکست دو بر صفر داد تا صدر جدول را به راحتی هر چه تمام تر از دست بدهد.

گل اول این دیدار با شاهکار کمک داور به ثمر رسید، در حالی که امیری در موقعیت آفساید بود کمک داور از پرچم زدن خودداری کرد تا دقیقه 83 دروزاه باز شود. پرسپولیس در ادامه برای جبران فشار آورد که روی یک ضد حمله دقیقه 91 حقدوست با سوشا تک به تک شد و دروزاه را باز کرد. روی این گل هم بابک حاتمی در حالی که می توانست پشت محوطه مهاجم حریف را متوقف کند از این کار امتناع کرد تا کمک بزرگی به استقلال و علیرضا منصوریان کرده باشد.

استقلال هم که در ورزشگاه تختی مهمان سایپا بود موفق شد در روزی که داوری به سمت این تیم چرخیده بود و یک پنالتی اشتباه اعلام کرد خودرو سازان را 2 بر یک شکست دهد تا بالاتر از پرسپولس به صدر جدول برسد.

استقلال خوزستان دیگر تیم مدعی در اهواز 3 بر یک راه آهن را شکست داد. تیم ویسی با زدن این سه گل تفاضل گلش با هم نام تهرانی یکی شد اما به علت گل زده کمتر در رده دوم قرار گرفت.

در دیگر بازی ها تراکتور در تبریز 4 بر 2 ملوان را شکست داد و صبا با یک گل سیاه جامگان را شکست داد تا بدین ترتیب ته جدول دست نخورده باقی بماند.

سپاهان در دیدار بی اثر هفته 2 بر یک گسترش فولاد را شکست داد و ذوب آهن در مشهد با یک گل پدیده را شکست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار