حضور مبلغین و روحانیون در مدرسه حوزه علیمه شهرستان آوج آغاز شد

با تکمیل این مدرسه مردم می توانند نیازهای علمی و تبلیغی خود را در همین شهر براورده کنند.

کد مطلب: ۴۸۳۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، در مراسمی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، بخشدار، اعضای شورای اسلامی و شهردار آوج حوزه علمیه این شهرستان افتتاح گردید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در مراسم با ضروری خواندن حوزه های علمیه در سطح استان اظهار کرد: با توجه به حضور روحانیون و مبلغین در سطح استان و شهرستانها ، حضور ایشان در سطح روستاها و شهرستان های کوچکتر و دورتر از مرکز نیز ضروری بوده و ودر تبلیغ و هدایت جوانان و نوجوانان در مسایل دینی و شرعی موثر است.

وی از افتتاح این حوزه در سطح شهرستان اطهار رضایت کرده و افزود: با تکمیل این مدرسه مردم می توانند نیازهای علمی و تبلیغی خود را در همین شهر براورده کنند.

وی از حضور فعال و موثر روحانیون در عرصه های مختلف سخن گفته و افزود: روحانیت بود که توانست با همدلی وهمکاری ملت ایران ورهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) این نهضت عظیم را به پیروزی برساند.

وی بابیان اینکه ما شهدای طلاب و روحانی در سطح استان و کشور داریم که تعداد آن نشان دهنده حضور فعال و پرنشاط این قشر در عرصه های جهادی کشور است افزود: روحانیت و طلاب در ایام دفاع مقدس با حضور فعال خود نشان دادند همیشه همراه و همگام با مردم اسلامی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار