معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در میناب :

توسعه شهرکهای صنعتی ، بستر مناسب تحقق اقتصاد مقاومتی

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک صنعتی ایران در بازدید از شهرک صنعتی شهر تیرور میناب گفت : با بهره برداری از این شهرک در شرق هرمزگان زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم خواهد شد .

کد مطلب: ۴۸۰۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد

علی یزدانی در گفتگو با خبرنگار پانا هرمزگان ، گفت: باید در جهت حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و رسیدگی به مشکلات آنان گام های موثری برداشته شود.

وی افزود: خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه زیرساخت شرکتها و نواحی صنعتی شرق هرمزگان وجود ندارد بنابراین با جذب سرمایه گزار و با توجه به شرایط جغرافیایی مناطق مورد نظر در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه شرق هرمزگان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک صنعتی ایران ادامه داد : معافیت های مالیاتی ، انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) ، سازمان تامین اجتماعی ، بنیاد شهید و استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاهی مامور به تحصیل در قالب عمریه در شهرکهای صنعتی با عملیاتی شدن برنامه ششم را زمینه برای جذب و هدایت سرمایه گزار برای سرمایه گزاری در شهرکهای صنعتی ذکر کرد.


به گزارش پانا از هرمزگان ، شهرکهای صنعتی در شهر تیرور میناب زیرساخت مناسبی با اولویت سرمایه گزاری و فرصت های شغلی در زمینه های ؛ فرآورده های خرما ، درجه بندی و بسته بندی میوه و مرکبات ، بسته بندی حبوبات ، انواع چاشنی و ترشی ، ادویه جات و خشکبار ، رنگ های دریایی ، خوراک آبزیان ، تصفیه و بسته بندی آب آشامیدنی ، انواع محصولات ام دی اف ، نئوپان از ضایعات کشاورزی ، لنج و قایق فایبرگلاس ، ساخت انبار و سردخانه چند منظوره ، ایجاد هتل و مسافرخانه ، بازیافت و دفع زباله و ایجاد کارگاه قالی بافی را داراست


این شهرک صنعتی در 20 کیلومتری شمال شهرستان میناب ، با مساحت 100 هکتار و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 540 میلیون تومان از منابع داخلی احداث شده است.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار