مشکل مدارس استیجاری و قلع و قمعی در سال جدید حل می شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش از تقویت رابطه مجلس و آموزش و پرورش و حل مشکل مدارس استیجاری و قلع و قمعی در سال جدید خبر داد

کد مطلب: ۴۸۰۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی ناصری زنجانی به مهم‌ترین اولویت معاونت حقوقی و امور مجلس اشاره كرد و افزود: کار مهم ما در معاونت حقوقی و امور مجلس تقویت رابطه دولت و مجلس و وزارت آموزش و پرورش و مجلس است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: حل مشکلات مدارس استیجاری و مدارس قلع و قمعی در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس در سال جدید تغییر پیدا کرده و از 7 خرداد کار خود را شروع می‌کند، تلاش می‌کنیم رابطه وزارتخانه را با مجلس طوری تنظیم کنیم که کارها خوب و روان پیش رفته و مشکلی به وجود نیاید.

ناصری خاطرنشان کرد: در زمینه مسائل حقوقی، حل مشکلات مدارسی که به نوعی با مسائلی مواجه بوده و در آستانه صدور حکم برای واگذاری به مالک هستند و یا بعضاً با بعضی از دستگاه‌ها مشکلی وجود دارد، برای ما مهم است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش افزود: البته مشکل به نحو قابل توجهی درسال‌های پیش حل شده، اما مقداری از آن مشکلات باقیمانده است که آنها را حل می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار