معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش لرستان

نقش آموزش وپرورش دربرنامه ریزی اسکان نوروزی وتوسعه گردشگری کلیدی است

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش لرستان گفت : آموزش و پرورش ار کلیدی ترین و مهمترین عوامل توفیق در توسعه گردشگری در ایام تعطیلات نوروزی بود و از نقش آن در برنامه ریزی ،مدیریت و انسجام اسکان مسافران و توسعه گردشگری به هیج وجه نمی توان چشم پوشی کرد .

کد مطلب: ۴۷۹۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان ،علی عبدی پور به تجهیز دو هزار کلاس درس ،5مرکز آموزشی ،رفاهی معلم ، 4پردیس دانشگاهی فرهنگیان و یک اردوگاه دانش آموزی درآموزش و پرورش لرستان اشاره کردو افزود : پذیرش و اسکان 125هزار مسافر در قالب 31هزار خانوار کار بزرگی بود که دستگاه تعلیم و تربیت افتخار آن را در کارنامه خود به شایستگی ثبت و ضبط کرد .

وی خاطر نشان کرد : لرستان یکی از کهن ترین و تاریخی ترین جاذبه های گردشگری کشور است که ظرفیت فوق العاده ای را برای مسافران نوروزی ایجاد می کند .

وی ادامه داد : در مقایسه با سایر شهرهای توریستی کشور شاید لرستان را بتوان از ارزانترین شهرها برای گردشگران نامید که در عین حال که آثار و ابنیه تاریخی متعدد ، قلعه ها و پل های تاریخی منحصر به فرد و طبیعت و اقلیم چشم نواز بی نظیررا در خود دارد ،می تواند خاطرات به یادماندنی را برای مسافران به وجود آورد .

عبدی پور تصریح کرد : این ظرفیت ها همراه با امکانات مناسب ،همت عالی و مسئولیت پذیری و مهمان نوازی بی بدیل مردم و مسئولین در کنار امنیت فوق العاده می تواند رضایت خاطر مسافران را جلب کرده و در تبدیل لرستان به یکی از قطب های مهم گردشگری کشور موثر واقع شود .

وی در ادامه به تلاش و مجاهدت ستادهای اجرایی خدمات سفر اشاره کرد و گفت : دستگاههای اجرایی استان با تعامل ،وحدت و همدلی تلاش کردند تا محیط آرام و بانشاط را برای مسافران ایجاد کنند و افزایش ضریب ماندگاری مسافران در سنوات اخیر خود دلیلی واضح و روشن در توفیق این ستادها در معرفی شایسته لرستان به هم وطنان است .

عبدی پور در ادامه به آب و هوای معتدل و چهار فصل لرستان اشاره کرد و گفت : سلسله کوههای زاگرس میانی ، تفرجگاههای طبیعی ،آبشارهای خروشان ،چشمه های جوشان ،تالاب های بی بدیل ،غارهای منقوش ، آثار دوران پارینه سنگی ،تکوین هنر مفرغ و جاذبه های معنوی لرستان و وجود امام زادگان واجب التعظیم گوشه ای از جاذبه های گردشگری لرستان است که می تواند در تبدیل لرستان از معبر سفر به مقصد سفر تاثیر گذار باشد .

وی در ادامه تاکید کرد : قطعاً آموزش و پرورش لرستان در سالهای آینده با حمایت و پشتیبانی مدیران اجرایی استان می تواند در انجام این رسال به مراتب بهتر و زیباتر کار کند .

عبدی پور در پایان با تبریک کسب رتبه برتر غرب کشور در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی به اعضای ستاداجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان گفت : هدایت ،حمایت و مدیریت مدیر کل آموزش پرورش لرستان در این میان نقش تعیین کننده ای دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار