كشف كوهنورد گم شده در ارتفاعات 2800 متری كوه های دارآباد

خبرگزاری پانا: با تلاش 12 ساعته نجاتگران آتش نشانی، جنازه مرد کوهنوردی كه در ارتفاعات شمال تهران پیدا شده بود به پایین انتقال داده شد.

کد مطلب: ۴۷۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رامین نایب پور سرپرست گروه نجات كوهستان سازمان آتش نشانی تهران دراین باره گفت: صبح روز گذشته با اعلام پلیس كوهستان مبنی بر مشاهده جسدی در ارتفاعات دارآباد توسط كوهنوردی كه در حال عبور از قله سیاه بند بود بلافاصله عازم این منطقه شدیم.

وی افزود: گروه نجات كوهستان به همراه پلیس كوهستان و یک راهنما با وجود سختی راه و بارش برف شدید، ظرف 8 ساعت پیاده روی مداوم و طاقت فرسا، خود را به محل حادثه در ارتفاعات 2800 متری کوه های دارآبادرساندند.

نائب پور ادامه داد: نجاتگران آتش نشانی جنازه این مرد کوهنورد را که به نظر می رسید زمان زیادی از مرگ وی گذشته است به پایین انتقال و تحویل عوامل انتظامی و پزشكی قانونی دادند.

فرمانده گروه نجات کوهستان آتش نشانی با اعلام این که این عملیات به علت بارش شدید برف و كوهستانی بودن مسیر 12 ساعت به طول انجامید، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص علت وقوع این حادثه و همچنین بررسی چگونگی مرگ این مرد کوهنورد هم اکنون از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار