دیدار نوروزی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با امام جمعه شهرستان بابل

به مناسبت آغاز سال نو مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با امام جمعه شهرستان بابل دیدار کرد.

کد مطلب: ۴۷۸۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سیدعلی قاسمی در این دیدار اظهار داشت: در مجموعه بزرگ آموزش و پرورش همواره مباحث فرهنگی به صورت ویژه و عملی در دستور کار بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، عنوان کرد: تمامی تلاش خود و مجموعه آموزش و پرورش را برای ارتقای مسائل فرهنگی شهرستان به کار خواهد گرفت و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

در ادامه همت احمدی، رئیس آموزش و پرورش بابل برنامه های آموزش و پرورش در سال جدید را یادآوری کرد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان بابل تلاش خواهد کرد که مدارس، محیطی شاداب و با نشاط برای دانش آموزان باشد.

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابل از امام جمعه محترم به خاطر همراهی با آموزش و پرورش تشکر و اظهار داشت: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند بدون مشارکت مسئولین بخصوص روحانیت معزز نیازهای خود را مرتفع سازد.

در ادامه حجت الاسلام روحانی ضمن با بیان اینکه همه مسئولین باید با وفاق و همدلی آموزش و پرورش را یاری کنند، تصریح کرد: وفاق، همدلی و هم‌گرایی لازمه‌ی کار در آموزش و پرورش است، چون این سرمایه متعلق به همه مردم است.

امام جمعه شهرستان بابل، همچنین با اشاره به اینکه پویایی و اقتدار آموزش و پرورش ارتباط مستقیم و غیرقابل انکاری با موفقیت سایر ارکان توسعه دارد، خاطرنشان کرد: اگر به‌دنبال توسعه‌ی پایدار و نظامی کارآمد و برخوردار هستیم باید به مهم‌ترین رکن آن یعنی تعلیم و تربیت و آموزش نیروی انسانی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و این مهم اولویت نخست همه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار