توزیع بیش از 50 هزار نقشه گردشگری کاشان در تعطیلات نوروز

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت : در تعطیلات نوروزی بیش از 50 هزار نقشه گردشگری منطقه تاریخی فرهنگی کاشان در اختیار مسافران قرار گرفت.

کد مطلب: ۴۷۸۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،محمدعلی فرجی با اشاره به تنوع در ارائه انواع خدمات به میهمانان نوروزی امسال تصریح کرد: نقشه منطقه فرهنگی تاریخی کاشان در برگیرنده اطلاعات گردشگری 13 شهر شاخص این منطقه امسال بنا بر تاکیدات شهردار خلاق کاشان در قالبی متفاوت و در قطعی مناسب سفر طراحی و به صورت متوازن و متناسب حجم تقاضا در اختیار ستادهای پنجگانه اسکان و پذیرش مسافرین نوروزی شهرداری کاشان قرار گرفت.
وی با تحسین اقدامات مجموعه مدیریت شهری در توسعه راه ها و معابر شهری خاطرنشان کرد: مسیرها و معابر تازه تاسیس شهری نیز جهت سهولت در امر تردد میهمانان بهار در کنار معرفی فرودگاه کاشان، سایت پاراگلایدر و خانه ملل جای خود را در نقشه گردشگری امسال کاشان بخوبی پیدا کرد.
مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، با تجلیل از تلاش های تمامی خادمان ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرداری اظهار امیدواری کرد: توسعه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری برای گردشگران در موسم گلاب گیری نیز ادامه یابد.
فرجی تصریح کرد: فلاش کارت هایی چندمنظوره با هدف معرفی میراث ملموس و ناملموس کاشان به همراه اقدامات گسترده و دستاوردهای مدیریت شهری به صورتی کوتاه و گویا در اختیار میهمانان بهار قرار گرفت.
وی، بسته های فرهنگی را شامل فلاش کارت هایی با محتوای عفاف و حجاب و وصیت نامه های شهدای گرانقدر کاشان برشمرد و افزود : بیش از 2 هزار قلم از این محصولات فرهنگی نیز در این نوروز به مسافران اهدا شد.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری کاشان، با تحسین اقدامات ویژه جهت اجرای طرح ترافیکی نوروزی از سوی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری کاشان، خاطر نشان کرد: چاپ و توزیع بیش از 6 هزار نقشه ترافیکی راه ها و معابر شهری کاشان در مبادی ورودی شهر از دیگر اقداماتی بود که در جهت کاهش معضلات ترافیکی نوروز روان سازی عبور ومرور مسافران صورت گرفت.
فرجی گفت: ماهنامه سیلک نیز با محتوایی ویژه بهار و با هدف اطلاع رسانی طرح شادیانه فاطمی در قالب مطالبی متنوع و خواندنی همچون جشن اسپندی و گزارش محله با تیراژ 2 هزار نسخه به عنوان کارنامه بهاری کاشان و مدیریت شهری، زبان گویای این فرهنگ غنی بود.
وی افزود: امید است با اطلاع رسانی صحیح در قالب انواع رسانه های دیداری و شنیداری به منظور معرفی هرچه بیشتر میراث ملموس و ناملموس دیار نخستین های جهان و نیز اقدامات مجموعه مدیریت شهری شاهد بالارفتن ضریب ماندگاری گردشگران و رسیدن به درآمدهای پایدار گردشگری بخصوص در فصل گلاب گیری باشیم


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار