توزیع بیش از ۵۰ هزار نقشه گردشگری کاشان در تعطیلات نوروز
مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت : در تعطیلات نوروزی بیش از ۵۰ هزار نقشه گردشگری منطقه تاریخی فرهنگی کاشان در اختیار مسافران قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پانا ،محمدعلی فرجی با اشاره به تنوع در ارائه انواع خدمات به میهمانان نوروزی امسال تصریح کرد: نقشه منطقه فرهنگی تاریخی کاشان در برگیرنده اطلاعات گردشگری ۱۳ شهر شاخص این منطقه امسال بنا بر تاکیدات شهردار خلاق کاشان در قالبی متفاوت و در قطعی مناسب سفر طراحی و به صورت متوازن و متناسب حجم تقاضا در اختیار ستادهای پنجگانه اسکان و پذیرش مسافرین نوروزی شهرداری کاشان قرار گرفت.
وی با تحسین اقدامات مجموعه مدیریت شهری در توسعه راه ها و معابر شهری خاطرنشان کرد: مسیرها و معابر تازه تاسیس شهری نیز جهت سهولت در امر تردد میهمانان بهار در کنار معرفی فرودگاه کاشان، سایت پاراگلایدر و خانه ملل جای خود را در نقشه گردشگری امسال کاشان بخوبی پیدا کرد.
مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، با تجلیل از تلاش های تمامی خادمان ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر شهرداری اظهار امیدواری کرد: توسعه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری برای گردشگران در موسم گلاب گیری نیز ادامه یابد.
فرجی تصریح کرد: فلاش کارت هایی چندمنظوره با هدف معرفی میراث ملموس و ناملموس کاشان به همراه اقدامات گسترده و دستاوردهای مدیریت شهری به صورتی کوتاه و گویا در اختیار میهمانان بهار قرار گرفت.
وی، بسته های فرهنگی را شامل فلاش کارت هایی با محتوای عفاف و حجاب و وصیت نامه های شهدای گرانقدر کاشان برشمرد و افزود : بیش از ۲ هزار قلم از این محصولات فرهنگی نیز در این نوروز به مسافران اهدا شد.
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری کاشان، با تحسین اقدامات ویژه جهت اجرای طرح ترافیکی نوروزی از سوی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری کاشان، خاطر نشان کرد: چاپ و توزیع بیش از ۶ هزار نقشه ترافیکی راه ها و معابر شهری کاشان در مبادی ورودی شهر از دیگر اقداماتی بود که در جهت کاهش معضلات ترافیکی نوروز روان سازی عبور ومرور مسافران صورت گرفت.
فرجی گفت: ماهنامه سیلک نیز با محتوایی ویژه بهار و با هدف اطلاع رسانی طرح شادیانه فاطمی در قالب مطالبی متنوع و خواندنی همچون جشن اسپندی و گزارش محله با تیراژ ۲ هزار نسخه به عنوان کارنامه بهاری کاشان و مدیریت شهری، زبان گویای این فرهنگ غنی بود.
وی افزود: امید است با اطلاع رسانی صحیح در قالب انواع رسانه های دیداری و شنیداری به منظور معرفی هرچه بیشتر میراث ملموس و ناملموس دیار نخستین های جهان و نیز اقدامات مجموعه مدیریت شهری شاهد بالارفتن ضریب ماندگاری گردشگران و رسیدن به درآمدهای پایدار گردشگری بخصوص در فصل گلاب گیری باشیم
ارسال دیدگاه