استقبال از مسافران نوروزی بوشهر

همزمان با آغاز سال جدید میهمانان نوروزی در ورودی بوشهر مورد استقبال معاون امور عمرانی استاندارو مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر قرار گرفتند.

کد مطلب: ۴۷۶۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، همزمان با آغاز سال جدید در مراسمی از مسافران ورودی به بوشهر با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با اهدا گل، صنایع دستی و کتابچه راهنما استقبال شد.

در این آیین معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تبریک سال جدید و سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: استان بوشهر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری دارد بگونه‌ای که بوشهر مقصد بیشتر گردشگران است.

سید محمد حسن باستی با قدردانی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ستاد خدمات سفر استان بوشهر در استقبال از مسافران نوروزی به بوشهر بیان کرد: برای رفاه حال گردشگران از تمامی ظرفیت‌ها در شهرهای مختلف استان بوشهر استفاده شده است.

شهردار بوشهر نیز با تبریک سال جدید و خیر مقدم به مسافران نوروزی به بوشهر گفت : این شهر با داشتن ساحل زیبای خلیج فارس و مکان‌های تفریحی و آثار تاریخی از جمله بافت بوشهر دارای جذابیت‌های مهمی برای گردشگران است.

غلامعلی میگلی‌نژاد تصریح نمود : برای اسکان گردشگران نوروزی در شهر بوشهر 600 دستگاه چادرگروهی و 200 دستگاه کانکس در کنار ساحل زیبای خلیج فارس ایجاد شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار