شهردار منطقه ۲۰:

شهرری آماده میزبانی از زائران حضرت عبدالعظیم(ع) در سال جدید

شهردار منطقه 20 تهران از تمهیدات و خدمات ویژه مدیریت شهری به زائران حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در زمان تحویل سال نو خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۶۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، سید احمد صفوی با اشاره به حضور خیل عظیم شهروندان تهرانی برای مراسم تحویل سال نو در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان،گفت:حوزه های اجرایی مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهینه به زائران در آماده باش هستند تا شهروندان بدون دغدغه در مراسم تحویل سال نو حاضر شوند.
وی با اشاره به حضور کارشناسان ترافیک در مسیرهای منتهی به حرم،ادامه داد:بزرگراه های امام علی(ع)، آزادگان، شهید آوینی و شهید کریمی و همچنین خیابان های شهیدرجایی و فدائیان اسلام ازجمله مسیرهایی هستند که برای تردد زائران آماده سازی شده اند تا شهروندان به سهولت به اماکن متبرکه دسترسی بیابند.
صفوی به حضور میدانی و شبانه روزی عوامل امورشهری در راستای پاکسازی و زیباسازی منظر عمومی نیز اشاره کرد و گفت: خیابان حرم به صورت ویژه آماده سازی شده است تا شهروندان حال و هوای تغییر سال را به خوبی لمس کنند.
وی با اشاره به اهمیت طرح استقبال از بهار تصریح کرد: نورپردازی، آراستگی و نظافت 140 مسجد و بیش از ده ها امامزاده از فعالیت های انجام شده در طرح استقبال از بهار بوده است تا فضای اماکن متبرکه برای میزبانی از زائران آماده شود.
شهردار منطقه 20 همچنین یادآورشد:گشت های میدانی مددکاران شهر برای ساماندهی متکدی و بی سرپناهان احتمالی از اولویت های مدیریت شهری در فضای پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است که همزمان با ایام نوروز و به ویژه زمان تحویل سال نو این اقدام با حساسیت ویژه اجرا می شود.
شایان ذکر است ،مراسم تحویل سال نو و جشن فرا رسیدن بهار طبیعت، در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با برنامه های متنوع و با حضور زائران و مجاوران برگزار می شود.

/خبرنگار:الهام مرادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار