سرپرست میراث فرهنگی استان مركزی خبر داد:

˝استان مركزی سرزمین آفتاب و پایتخت مفاخر و مشاهیر˝شعار هفته گردشگری در سال جاری

خبرگزاری پانا: سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مركزی گفت: شعار هفته گردشگری امسال این منطقه ' استان مركزی سرزمین آفتاب و پایتخت مفاخر و مشاهیر' تعیین شده است.

کد مطلب: ۴۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجتبی رضوانی افزود:19 تا 25 مهر ماه هفته گردشگری استان مرکزی نامیده شده است و در این هفته 12 برنامه فرهنگی و هنری در این استان برگزار می شود.

وی هفته گردشگری را فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی از جاذبه های تفریحی و گردشگری، تلاش برای جذب گردشگر، رونق گردشگریو... عنوان کرد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مركزی آغاز عملیات موزه بزرگ اراك، راه اندازی مرحله نخست مجتمع گردشگری خاطره‌سازان شهرستان خمین، افتتاح بازارچه و كارگاه صنایع دستی در حمام عرش محلات و موزه مفاخر اراك، رونمایی از طرح مرمتی مسجد انقلاب ساوه، برگزاری تورهای استان گردی ویژه دانشجویان جدید را بخشی از برنامه های تدارک دیده شده در هفته گردشگری استان مرکزی دانست.

رضوانی ادامه داد: معرفی مفاخر، مشاهیر و جاذبه های گردشگری مذهبی توسط ائمه جمعه در شهرستان ها، برپایی نمایشگاه مفاخر ساوه در موزه چهارسوق، معرفی مفاخر آشتیان و تفرش در موزه مفاخر اراك نیز از برنامه های تدارک دیده شده در این هفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار