درخلال بازدید از نمایشگاه صنایع دستی ری:

مهمان نوازی ایرانی ها نظر گردشگران را جلب کرد

در راستای ارائه هنر اصیل ایرانی ، نمایشگاه صنایع دستی ری برگزار و بااستقبال مردم وگردشگران روبه رو شد.

کد مطلب: ۴۷۴۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

مظفر تقیان ، سرپرست نمایشگاه صنایع دستی شهرستان ری در گفت و گوبا پانا از استقبال خوب مردم از هنر اصیل ایرانی خبرداد.
وی با اشاره به فروش خوب نمایشگاه صنایع دستی ری که در محل کاروانسرای شاه عباسی در حال برگزاری است، گفت: اکثر محصولات نمایشگاه با پنجاه درصد تخفیف ارائه میشود که تاکنون توانسته ایم رضایت مشتریان را به نحو شایسته جلب کنیم.
تقیان همچنین از حضور گردشگرانی از کشورهای، بلژیک ،آلمان ،انگلستان ،آمریکا ،چین و لبنان خبرداد و افزود: از تمامی گردشگران به صورت کتبی نظرسنجی کردیم و آنچه که همگی در آن اتفاق نظر داشتند ،مهمان نوازی و مهریانی ایرانیان بود.
سرپرست نمایشگاه مذکورضمن خاطر نشان کردن این که بیش از نود درصد غرفه داران ، زنان سرپرست خانوار هستند،گفت: با توجه به تجربه سه سال گذشته ،ضرورت دارد که این نمایشگاه دائمی شود و میدانیم که شهرری پتانسیلی عالی در زمینه تولید صنایع دستی دارد و زمینه هم برای فعالیت هنرمندان فراهم می آید.
وی با انتقاد از نقش کمرنگ سازمانهای ذیربط در برپایی نمایشگاه ، از تلاش های مسئول میراث فرهنگی و مسئول صنایع دستی شهرستان ری قدردانی کرد.
شایان ذکر است ،نمایشگاه صنایع دستی ری از ششم اسفند ماه نودوچهار آغاز به کار کرده و با ارائه محصولاتی در زمینه سفال، میناکاری ، مس، گلیم ، تزئینات سنگ و چوب تا پنجم فروردین ماه نودوپنج دایر میباشد.


/خبرنگار:فاطمه طرقی قزلجه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار