به مناسبت هفتۀ امور تربیتی و تربیت اسلامی :

افتتاح سالن شهدای امور تربیتی اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند

معاون پشتیبانی و توسعۀ مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، از آغاز به کار و بهره برداری سالن شهدای امور تربیتی اردوگاه شهید مصطفی خمینی (ره) دماوند خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۰۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محسن بهارلو،گفت: در هفتۀ مزین به نام شهدای امور تربیتی و تربیت اسلامی و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، سالن شهدای امور تربیتی اردوگاه شهید مصطفی خمینی (ره) به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این سالن در ابعاد 30 در 11.5 متر و با مساحت 420 متر مربع با ظرفیت 276 میباشد.

این مقام مسئول با اشاره به این که این سالن داراری سیستم صوت ضبط تصویر با کیفیت بسیار بالا می باشد و در ساخت آن از امکانات به روز استفاده شده ، افزود:جایگاه اختصاصی این سالن دارای نورپردازی اختصاصی و مجهز به افکت های نور است و کل سالن دارای عایق صوت و حرارت و برودت میباشد، که باعث می شود که اتلاف انرژی در این سالن به حداقل برسد.

بهارلو، در مورد سیستم تهویۀ این سالن نیز گفت: این سیستم با 8 دریچۀ مکش و 18 دریچۀ دهش در سردترین هوا می تواند گرمترین دمای هوا و در گرمترین هوا خنک ترین دمای هوا را برای حضار ایجاد کند.

معاون پشتیبانی و توسعۀ مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در ادامه خاطر نشان کرد: این سیستم تهویه دارای موتورخانۀ مجزا با شش دستگاه داک اسپلیت، با قدرت 84 هزار BTU در زمان واحد می باشد.

شایان ذکر است، این سالن، همزمان با همایش «فدائیان ولایت، سفیران تربیت» با حضور کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار