وزیر ارشاد درنکوداشت آیت الله تسخیری تصریح کرد:

آیت‌الله تسخیری نماد تقریب مذاهب اسلامی است

خبرگزاری پانا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نکوداشت آیت الله تسخیری با بیان اینکه ایشان نماد تقریب مذاهب اسلامی است گفت: این عالم بزرگوار در محافل گوناگون در راه دفاع از آرمان‌های اسلامی گام برداشته است.

کد مطلب: ۴۷۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سروی سفرهنگی پانا، "سید محمد حسینی" شامگاه شنبه در همایش نکوداشت آیت‌الله تسخیری، اظهار کرد: آیت‌الله تسخیری مصداق بارز داعیا الی‌الله است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: آیت‌الله تسخیری همواره با اشراف و احاطه علمی و چیرگی خاص خود و با سعه صدر و حلم در محافل مختلف شرکت کردند.

حسینی اظهار داشت: آیت‌الله تسخیری مانند کسی نبوده که در گوشه عزلت بنشیند و به تنهایی به کار علمی بپردازد بلکه ایشان در تمام مسئولیت های مدیریتی خود و در نقش یک متفکر علمی به خوبی ایفای نقش کرده‌ است.

عضو کابینه دولت دهم اظهار داشت: جدیت این عالم الگویی برای تمام کسانی است که می‌خواهند در مسیر ایشان قدم بگذارند و شخصیت افرادی مانند آیت‌الله تسخیری بایدبه جامعه و همگان معرفی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه آیت الله تسخیری هم با فرهنگ شرق آشناست هم با فرهنگ غرب گفت: ایشان در دفاع از حقوق اقلیت های مسلمان در کشورهای دیگر کوشا بوده است.

حسینی تاکید کرد: ایشان توانسته از اهداف والای اسلامی دفاع کند و در مسئولیت های مختلفی که داشته وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی گفت: آیت الله تسخیری در مجامع مختلف و در دفاع از اصول اسلامی بسیار کوشیده است و در دفاع از حقوق اقلیت های مسلمان در کشورهای مختلف کوشا و ساعی بوده است.

همایش نکوداشت آیت الله تسخیری با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی؛ علی اکبر ولایتی، مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل؛ سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری به همراه 95 نفر از شخصیت های برجسته 20 کشور و وزیران و رئیسان سازمان های مختلف کشور در یکی از هتل های تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار