دستگیری از فقرا و نیازمندان حقیقی جامعه باقیات و صالحات است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در ستاد هماهنگی جشن نیکوکاری این شهرستان گفت: دستگیری از فقرا و نیازمندان حقیقی جامعه باقیات و صالحات است.

کد مطلب: ۴۶۹۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پلدشت هماهنگی های لازم در خصوص برگزاری هر چه با شکوهتر جشن نیکوکاری در سطح شهرستان پلدشت انجام گرفت.

مجتبی طالبی مدیر آموزش و پرورش پلدشت ضمن تقدیر از فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پلدشت گفت : کمیته امداد، صدقه جاری امام راحل است که یادگاری گران سنگ برای تجلی خدمت به محرومین و مستضعفان به شمار می‌رود.

وی رسیدگی به امورمحرومان وقشرآسیب پذیرجامعه را ارزشمند دانست و شرکت آحاد مردم در چنین کارهای خیرخواهانه ای را سبب خیر و برکت در زندگی و بهانه ای برای آموزش عمل خیر به کودکانمان عنوان کرد.

در ادامه قربان باقری معاون فرهنگی کمیته امداد ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب و تعامل آموزش و پرورش با کمیته امداد در برگزاری این مراسم اظهار امیدواری نمود و گفت : ان شالله با انجام این جشن و شرکت حداکثری دانش آموزان ، بتوانیم چهره فقر را از دانش آموزان برداشته و باعث پیشرفت آموزشی آنان شویم.

لازم به ذکر است جشن احسان و نیکوکاری هر ساله بصورت همزمان درسراسر کشور در روز 12 اسفند ماه به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت و توسعه فرهنگ انفاق در مدارس با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش انجام می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار