مدیر آموزش و پرورش اسکو:

والدین دانش آموزان بهترین مشاوران انجمن اولیاء و مربیان مدارس هستند

مدیر آموزش و پرورش اسکو گفت: اولیاء دانش آموزان به ویژه اعضای انجمن مدارس می توانند مشاورین بسیار خوبی برای رسیدن به اهداف انجمن ها در مدارس باشند .

کد مطلب: ۴۶۹۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،در این جلسه یحیی نجابت با اشاره به نقش اعضای انجمن در مدارس گفت: اعضای انجمن در تمامی مدارس پل ارتباط مابین مدارس و خانواده بوده و همیشه بازوی توانمند مدارس محسوب می شوند.

وی ادامه داد: بدون شک همراهی و همفکری اعضای انجمن در پیشبرد اهداف و سیاست های مدارس بسیار تاثیر گذار است و انتظار داریم همه دست به دست هم داده تا آموزش و پرورش شهرستان اسکو رو به رشد کرده و زمینه های فکری را در مدارس تقویت کنیم .

مدیر آموزش و پرورش اسکو در بخش دیگری اضافه کرد: اولیاء دانش آموزان به ویژه اعضای انجمن مدارس می توانند مشاورین بسیار خوبی برای رسیدن به اهداف انجمن ها در مدارس باشند .

نجابت تصریح کرد: بدون شک همراهی و همفکری اعضای انجمن در پیشبرد اهداف و سیاست های مدارس بسیار تاثیر گذار است و ما نیز در تلاش هستیم تا بهره لازم را از این ظرفیت در جهت ارتقای کیفی سطح آموزشی، فرهنگی، رفاهی و سایر زمینه های مرتبط در سطح شهرستان پیش ببریم .

مدیر آموزش و پرورش اسکو اضافه کرد: با توجه به وسعت مشکلات جاری مدارس و دانش آموزان و همچنین نیاز آموزش و پرورش به یک نیروی همفکر و همگام در جهت مرتفع سازی دشواری ها و برنامه ریزی های خرد و کلان، از انجمن های اولیا و مربیان مدارس انتظار تفکر و تلاش سازنده در تمامی زمینه ها به ویژه در مسائل آموزشی ، تربیتی و تشکیل مجمع خیرین مدرسه یار و مدرسه ساز در شهرستان اسکو داریم.

وی اظهار داشت: امیدواریم آموزش و پرورش اسکو با کلیه اعضای انجمن اولیا و مربیان بتواند همکاری بیشتر و تنگاتنگی داشته باشد تا اهداف عالیه نظام آموزشی به شکلی مناسب پیش برود و شاهد شکوفایی بیشتر دانش آموزان شهرستان اسکو در آینده نزدیک باشیم.


گفتنی است در پایان جلسه از زحمات اعضای انجمن اولیاء مربیان مدرسه شهید یاغچیان که نهایت همکاری در راه اندازی مدرسه فوق ارائه خدمات چشمگیری داشته اند از سوی مدیر آموزش و پرورش اسکو با اهداء لوح سپاس از زحمات آنان تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار