فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

نقش سازنده مشاركت پلیس و سپاه در ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: یكی از سطوح و عرصه‌های مهم مشاركت سیاسی، شركت مردم یك جامعه در انتخابات است.

کد مطلب: ۴۶۸۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، " سرهنگ ایرج خانی پور" در جلسه هماهنگی انتخاباتی با مسئولان سپاه شهرستان اظهار داشت: حضور در انتخابات تبلور بصیرت در جامعه اسلامی و زمینه ساز انتخاب اصلح می باشد و وظیفه شرعی هر مسلمانی است که با حضور در این عرصه، جواب دندان شکنی به دشمنان دهد.

وی با بیان اینكه تعامل و مشاركت سپاه و نیروی انتظامی نقش موثری در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارد و امید است با برنامه ریزی و استفاده از اهرم های اجتماعی و مشاركت دو جانبه امنیت مطلوبی را در برگزاری انتخابات در ایجاد كنیم .

این مقام مسئول افزود: باید تمامی نهادها و دستگاه ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند چرا که این حضور موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح كرد: پلیس با بهره گیری از تمام توان خود و همكاری تنگاتنگ سپاه ضمن تامین نظم و امنیت انتخابات با هرگونه بی نظمی، ناامنی و تخلف انتخاباتی در چار چوب قانون برخورد می كند.

خانی پور ادامه داد: امروز پلیس، پرچمدار حفظ امنیت و ارزش های والای انقلاب اسلامی است و موفقیت های خود را مرهون مشاركت و همدلی اقشار مختلف جامعه بویژه سپاه خود می داند.

وی گفت:مردم ولایت مدار و همیشه‌ در صحنة‌ شهرستان زنجان همانند مرم انقلابی ایران اسلامی آماده اند تا بار دیگر با حضور خود درانتخابات هفتم اسفند حمایت‌ بیدریغ‌ خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام‌ داشته‌ و با تك‌ تك‌ آراء خود گلوله‌های‌ آتشینی‌ بر قلب‌ استكبار و ایادی آنان نشانه‌ روند.

گفتنی است در این جلسه،در راستای پیشبرد برنامه های امنیتی در زمینه كاهش جرائم و حوداث احتمالی در برگزاری انتخابات و چگونگی حفاظت از صندوق های رای و صیانت از انتخابات بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار