باحضوراستاندارهرمزگان در سیریک :

بوستان تدبیر بانوان افتتاح شد

استاندارهرمزگان در آئین بهره برداری از این طرح عمرانی گفت: عملیات احداث ۲۲ بوستان بانوان از تیر ماه سال جاری در سراسر هرمزگان آغاز شده و تاکنون ۱۱ بوستان به بهره برداری رسیده است.

کد مطلب: ۴۶۷۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان ، جاسم جادری افزود: امروز بانوان کشور ما از سطح تحصیلات بالایی برخوردار و در جامعه نقش آفرینی خوبی دارند ، باید در کنار توجه به بخش های آموزشی ، رفاهی و فرهنگی اجتماعی به بخش اشتغال بانوان توجه کنیم و گام های اساسی برداریم.

وی ادامه داد: بوستان بانوان سیریک هدیه ای از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید برای بانوان استان است تا مکان مناسبی برای تفریح و اوقات فراغت ویژه خود داشته باشند.


استاندار هرمزگان تشریح کرد : با توجه به شرایط استراتژیکی شهرستان سیریک این خطه طی ۱۰ سال آینده متحول خواهد شد و جمعیت و ظرفیت این شهرستان که در کنار سواحل مکران قرار دارد در آینده افزایش چشم گیری خواهد داشت.

اولین بوستان تدبیر بانوان شهرستان سیریک در زمینی به مساحت ۱۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال در شهر بندر سیریک جهت استفاده اقشار مختلف بانوان به بهره برداری رسید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار