با حضورفرماندار ری:

مراسم افتتاح طرح های توسعه صنعتی شهرک شمس اباد

مراسم افتتاح 25 طرح توسعه صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار گردید.

کد مطلب: ۴۶۷۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران، هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح 25 طرح توسعه صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد گفت: باید به زیر ساختهای شهرک شمس آباد که یکی از بزگترین و مهمترین شهرکهای صنعتی کشور است ، توجه کرد.
وی بر تاسیس مراکز فرهنگی و آموزشی در شهرک شمس آباد تاکید کرد و افزود: همچنین باید به امنیت این شهرک توجه ویژه داشته باشیم.
جمالی پور با بیان اینکه تحریم های ظالمانه و ضعف توان کشور در حوزه صنعتی از جمله مشکلات ابتدای کار دولت یازدهم بود افزود: توان کشور در ابتدای فعالیت دولت یازدهم در حوزه صنعتی بسیار ضعیف شده بود به طوری که این توان به 15 تا 20 درصد افت کرده بود.
هدایت الله جمالی پور در ادامه گفت : دولت با تدبیر لازم به وعده خود در به نتیجه رساندن مذاکرات برجام جامه عمل پوشاند و برای اولین بار توانست ایران را بدون درگیری نظامی از تحریمهای ظالمانه نجات دهد.
وی گفت: در حوزه داخلی دولت روحانی اولین دولت برنامه محور بر اساس سیاستهای اقتصاد مقاومتی اعلان شده از سوی رهبری است که توانسته سیاست اقتصاد مقاومتی را نهادینه کند.
وی افزود: برای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی نیاز به عزم ملی میان دولت و ملت و عزم جدی میان سه قوه اصلی کشور داریم که با تدابیر دولت این امر صورت گرفته است.
شایان ذکر است ،بیست و پنج طرح توسعه صنعتی در صنایع مختلف شامل پلاستیک سازی، شیمیایی، غذایی، سلولزی، فلزی، نساجی با 5 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال زایی سه هزار نفر امروز در شهرک صنعتی شمس آباد به بهره برداری رسید.
این مراسم با حضور علی یزدانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، محمدرضا مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، غلامرضا سلیمانی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان تهران برگزار شد.
شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه واقع در جنوب استان تهران با وسعتی بالغ بر 3 هزار هکتار در کیلومتر 40 اتوبان تهران-قم در مجاورت شهر حسـن آباد فشافویه و در فاصله پنج کیلومتری از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) قرار دارد.

/خبرنگار: مریم موسوی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار