قائم مقام وزیر آموزش و‌ پرورش در مشهد:

توسعه مدارس بین الملل که با برند ایرانی هدایت شوند، ضروری است

قائم مقام وزیر آموزش و‌پرورش درجمع اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش خراسان ‌رضوی گفت: توجه به توسعه مدارس بین الملل که با برند ایرانی هدایت شوند ضروری است.

کد مطلب: ۴۶۵۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، خلیل الله بابالو توجه به توسعه مدارس بین الملل که با برند ایرانی هدایت شوند را از مهمترین برنامه های بخش تحت مدیریتش دانست و اظهار داشت:باید در این زمینه با مشارکت بخش ‌خصوصی اقدامات ‌جدی را داشته باشی

وی افزود: پیگیری ارتباط آموزش و پرورش کشور با سازمان های بین المللی مانند یونسکو، بررسی جایگاه کشورمان در نظام های آموزشی دنیا و حضور در جلسات مهم بین المللی برای برنامه ریزی عملکرد نظام های آموزشی بخشی از برنامه ها و اقداماتی ست که در قالب این فعالیت ها ‌اجرا می‌شوند.

وی بابیان این که از ابتدای انقلاب تاکنون بیشتر تمرکزمان در نظام تعلیم و تربیت به تامین سخت افزارها. معطوف‌بوده ولی از حدود ۱۰ سال گذشته وارد حوزه های نرم افزاری شده ایم و باتوجه به تجاربی که معلمان ما در این بخش دارند می توانیم همکاری و تعامل خوبی با سازمان های بین المللی داشته باشیم.

بابالو با بیان این که در سال گذشته ۵۲ طرح را به آیسسکو ارائه کردیم و قطعا از حمایت هایی که از طرح های تایید شده انجام می‌شود برخوردار خواهیم شد افزود: معرفی آموزش و پرورش ایران به کشورهای دیگر و همچنین انتقال داشته ها و توانایی های کشورهای دیگر به مدیران و تصمیم گیران و معلمان داخل کشور از دیگر ‌وظایفی ست که به این حوزه واگذار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار