مدیر کانون شهید بهشتی فیروزکوه خبر داد:

تشریح برنامه های ترم بهاره کانون شهید بهشتی شهرستان فیروزکوه

مدیر کانون شهید بهشتی شهرستان فیروزکوه، برنامه های ترم بهاره کانون را تشریح نمود.

کد مطلب: ۴۶۴۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

زهرا نوریان ،مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی در گفت وگو با پانا ، برنامه های ترم بهاره کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی را در سال تحصیلی 95-94تشریح کرد.

وی افزود: این مرکز فرهنگی، تربیتی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر تنوع و گسترش دادن به حرفه ها و مهارتهای مورد نیاز در جامعه و همچنین نقش و اهمیت هنر در زندگی که از دیرباز نقشی بسزا در زندگی انسان دارد ، اقدام به برگزاری کارگاههای مهارتی از جمله کارگاه هنری نمایش صحنه ای و تئاتر عروسکی ،کارگاه هنری نقاشی با قلم راپیت وکارگاه آموزش خط تحریری ، و کارگاه زبان برای دانش آموزان دختر و پسر دردوره های مختلف تحصیلی نموده است .

نوریان با توجه به تاثیر شگفت انگیز موسیقی بر سلامت اعصاب و روان ، اظطراب ،مغز ،یادگیری و وهوش انسان خاطر نشان کرد : این مرکز اقدام به برگزاری کارگاه آموزش موسیقی گیتار برایگروهی از دانش آموزاندختر دوره اول متوسطه با مربیگری شکری، نموده ،که این کارگاه ههای مهارتی هنری با استقبال فراوان و اشتیاق روز افزون هنر آموزان جهت شرکت در کلاسها همراه بوده است.

مدیر کانون شهید بهشتی فیروزکوهافزود : برگزاری کلاسها در کانون مخصوص دانش آموزان میباشد و روزهایبرگزاری کلاس های دختران و پسران امجزا می باشد.

/خبرنگار پانا : داود اسفندیار /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار