مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان :

میانگین پرداخت حقوق ماهیانه درآموزش و پرورش 2هزار میلیارد تومان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه میانگین پرداخت حقوق ماهیانه درآموزش و پرورش 2هزار میلیارد تومان است گفت:اعتبار سالیانه وزارت آموزش و پرورش به صورت شناور از 24هزار میلیارد تا 28هزار میلیارد تومان است که میانگین پرداخت حقوق ماهیانه پرسنل آموزش و پرورش 2هزار میلیارد تومان می باشد.

کد مطلب: ۴۶۳۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از هرمزگان، علی کرمپور در جلسه شورای اداری منطقه سندرک افزود:با همین اعتبار مصوب سالیانه، آموزش و پرورش کار فرهنگی،آموزشی،عمرانی،کیفیت بخشی و فراهم نمودن زیر ساخت ها لازم را اجرایی می کند و به گونه ای باید کار مدیریت شود که از حداقل ها به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

کرمپور مدرسه را کانون توجه آموزش و پرورش دانست و افزود:همه برنامه ها به گونه ای طراحی و اجرا شود که منتهی به کلاس درس شود و برای گرفتن نتیجه این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم داشتن نگاه ویژه به منطقه سندرک ، خاطر نشان ساخت: از همه توان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات منطقه را رفع کنیم چرا که منطقه سندرک مامن ،ملجا و جایگاه محبین اهل بیت است و حق مردم شریف، نجیب و صبور سندرک توجه بیش از پیش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان دانش آموزان را سرمایه های اصلی مردم و کشور خواند و توجه به دانش آموزان را اساس کار آموزش و پرورش دانست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به همراه معاون پشتیبانی اداره کل با حضور در منزل دانش آموزان آسیب دیده در یک برنامه عمومی از آنها دلجویی و عیادت کرد. کرمپور در این دیدار حفاظت،حراست و نگهداری از دانش آموزان را وظیفه انسانی ،اخلاقی و قانونی همه پرسنل آموزش و پرورش دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار