لیگ برتر انگلیس - هفته بیست و ششم/

برد دراماتیک برای آرسن ونگر

در حساس ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر دو تیم آرسنال و لسترسیتی در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که آرسنال در دقیقه پایانی با گل ولبک خود را در کورس نگه داشت.

کد مطلب: ۴۶۳۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بازی با حملات آرسنال شروع شد و در همان دقیقه اول توپی که اوزیل برای چمبرلین فراهم کرده بود با ارسال این بازیکن و برخورد با سیمپسون به کرنر رفت. ضربه سر سانچز روی کرنر ارسالی با اختلاف ناچیزی به بیرون رفت.

در دقیقه 9 دوباره روی حرکت اوزیل توپ به چمبرلین رسید. ارسال این بازیکن در محوطه جریمه به دست کانته برخورد کرد.این برخورد از نظر اتکینسون پنالتی نبود.

در دقیقه 15 اوزیل با پاسی سیع قصد داشت رمزی را صاحب توپ کند ولی اشمایکل با خروج 40 یاردی از دروازه توپ را دفع کرد و همان توپ به سرعت به ضدحمله تبدیل شد، سانتری که به واردی فرستاده شد با ضربه سر زیبای واردی و سیو زیباتر چک همراه بود.

در دقیقه 31 ضربه سر ژیرو روی ارسال خوب اوزیل به گل تبدیل شد ولی این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

ضربه پاس راست کانته از بیرون محوطه جریمه را چک در دقیقه 38 به کرنر فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول حرکتی که با صحنه بحث برانگیز خطا روی اوزیل شروع شد و با آوانتاژی که اتکینسون روی خطای کوشیلنی به لستر داد به سرعت تبدیل به ضدحمله شد واردی وارد محوطه جریمه شد و مونرئال برای متوقف کردن او مجبور به خطا شد. واردی پشت توپ ایستاد و نوزدهمین گل فصل خود را به ثمر رساند.


در دقیقه 50 ماهرز وارد محوطه جریمه شد و با برخوردی که با مونرئال داشت به زمین افتاد ولی داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد. دو دقیقه بعد سیمپسون به خاطر خطایی که روی ژیرو انجام داد کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد.

در دقیقه 70 ژیرو توپی را که بیرین از سمت راست ارسال کرده بود با ضربه سر برای ولکات کاشت و ولکات با ضربه ای دقیق گل اول آرسنال را به ثمر رساند.

در دقیقه 74 سانچز توپ را از سمت راست بر روی دروازه فرستاد و ضربه قیچی ژیرو با برخورد به دست فوکس برگشت داده شد. اتکینسون در حالیکه سخت ترین بازی فصل خود را تجربه می کند این صحنه را هم پنالتی اعلام نکرد.

فشار سنگین میزبان روی دروازه میزبان باعث شده همه بازیکنان لستر سیتی به جز واردی درون محوطه خود باشند. در دقیقه 76 پاس ولکات به الکسیس رسید اما توپ روی پای سانچز جفت و جور نشد و ضربه او به آرامی به اشمایکل رسید.

دقیقه 85 سانتر اوزیل با ضربه سر آرام مرته ساکر به بیرون رفت. یک دقیقه بعد دوباره توپ روی دروازه فرستاده شد، و این بار توپی را که ژیرو برای ولبک پاس داد به بیرون رفت. در دقیقه 87 شوت محکم ژیرو از چند قدمی دروازه را اشمایکل به طرز معجزه آسایی دفع کرد.

این بار نوبت رمزی بود که موقعیت را از دست بدهد شوت او در محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت. در دقایق پایانی موقعیت ها یکی پس از دیگری برای آرسنال می رود. اما این پایان بازی نبود. در یکی از دراماتیک ترین صحنه های فصل، ولبک که بعد از ده ماه بازی نکردن چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرده بود در دقیقه 96 روی سانتر اوزیل از ضربه آزاد توپ را وارددروازه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار