مدرسه 12کلاسه روستای شین آباد در شهرستان پیرانشهر افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارکه فجر، مدرسه 12 کلاسه شهید مصطفی منگوری روستای شین آباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان پیرانشهر به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۴۶۳۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر، مدرسه 12 کلاسه شهید مصطفی منگوری روستای شین آباد با حضور مهندس صفرزاده معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی، مدیر کل نوسازی و تعمیر و تجعیز مدارس استان ، فرماندار شهرستان پیرانشهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولین با اعتبارات دولتی به بهره برداری رسید.

«سلیمان پناهنده» مدیر آموزش و پرورش پیرانشهر در آئین افتتاح این مدرسه با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: آموزشگاه 12 کلاسه شهید مصطفی منگوری در مساحت4800 متر مربع و 1218 متر مربع زیر بنا با ارزش ریالی بالغ بر 30 میلیارد ریال با سهم صد درصدی سازمان نوسازی و تعمیر و تجهیز مدارس استان آذربایجان غربی در مدت 8 ماه به بهره برداری رسید.

گفتنی است در همین مراسم از طرف مدیریت آموزش و پرورش از زحمات ارزنده مدیران کل آموزش و پرورش ، سازمان نوسازی مدارس استان و مهندسین و پیمانکاران پروژه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار