برای دومین سال متوالی؛

شهرک صنعتی اردبیل به‌عنوان صنایع سبز انتخاب شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای دومین سال متوالی شهرک‌های صنعتی این استان به‌عنوان صنایع سبز انتخاب شدند.

کد مطلب: ۴۶۳۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم فریدی در گفت وگو با خبرنگار پانا تصریح کرد: سال گذشته شرکت نفت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان به‌عنوان صنایع سبز برگزیده این استان بودند که امسال نیز مجدداً شهرک‌های صنعتی به‌عنوان صنایع سبز انتخاب شده است.

وی افزود: ملاک های انتخاب برای صنایع سبز عملکرد بهینه در مدیریت فاضلاب، مدیریت آب، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی و توسعه فضای سبز شهرک ها است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت:در تمامی چهار شاخص ذکر شده عملکرد شهرک‌های صنعتی قابل قبول بوده و به‌عنوان مثال ۹۸ درصد از واحدهای تولیدی متصل به شبکه فاضلاب هستند.

فریدی به افزایش فضای سبز، درختکاری و گلکاری شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: در این راستا نیز اقدامات مطلوبی طی یک سال اخیر انجام شده و به ویژه استفاده از شیوه های نوین آبیاری برای فضای سبز مورد تاکید بوده است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی خود را موظف به تامین زیرساخت های لازم برای فعالیت واحدهای تولیدی می داند، اضافه کرد: در عین حال انتظار ما از واحدهای تولیدی توجه به الزامات زیست محیطی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار