سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می شود

سوگواره یاس نبوی از جمله ویژه‌برنامه‌هایی بوده که سازمان اوقاف طی چند سال متولی برگزاری آن در ایام شهادت حضرت زهرا (س) شده است،

کد مطلب: ۴۶۳۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در 120 بقعه متبرکه استان قزوین سوگواره یاس نبوی برگزار می‌شود.

ایشان ضمن اشاره به اینکه امسال نخستین سالی است که ایام فاطمیه را در طول یکسال دو بار تجربه می‌کنیم، بیان کرد: سوگواره یاس نبوی از جمله ویژه‌برنامه‌هایی بوده که سازمان اوقاف طی چند سال متولی برگزاری آن در ایام شهادت حضرت زهرا (س) شده است،

برپایی این سوگواره توانسته با توجه به نظرسنجی که از مردم صورت گرفته است رضایت 85 درصدی اقشار مختلف مردم را طی پیامک‌های ارسالی به سامانه پیامکی جلب کند.

ایشان خاطرنشان کرد: در ایام فاطمیه سال جاری، مسابقاتی در راستای خطبه‌های حضرت زهرا (س) در نظر گرفته شده است و مسابقات فرهنگی از جمله خیمه‌های معرفت در جوار بقاع مقدس امامزادگان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نوروزی اضافه کرد: غرفه‌هایی با عنوان‌های نقاشی برای کودک، همه واقف باشیم، عفاف و حجاب و پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات اعتقادی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در امامزادگان استان قزوین به صورت دائمی و موقتی برپاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار