همزمان با سراسرکشور؛

زنگ انقلاب در ساحل خلیج فارس طنین انداز شد

همزمان با سراسر کشور ، در سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در ساحل خلیج فارس طنین اندازشد.

کد مطلب: ۴۵۷۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، آیین زنگ انقلاب، صبح امروز همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام (ره) در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه دو بندرعباس با حضور دکترجادری استاندارهرمزگان، کرمپور مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان نواخته شد.

در این آیین مدیرکل آموزش و پرروش هرمزگان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، رمز پیروزی انقلااب اسلامی را خداجویی، خدامحوری و دین خواهی با هدایت حکمیانه حضرت امام خمینی (ره) دانست و بیان داشت: حلقه تکمیلی انقلاب نیز پیوستگی و اتحاد ملت مسلمان ایران اسلامی بود که برای برقراری حکومت اسلام ناب محمدی جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

علی کرمپورافزود: این انقلاب خون بهای جان هزاران هزار شهید است که انتظار می رود همه معارف انقلاب و مضامین پرمحتوای آن که محصول رهبری امام، حضور همیشه در صحنه مردم و لطف وعنایت خداوند متعال است را پاسدار باشیم که قطعا بهترین پاسداری ، حفظ دستاوردها و پیمودن راه رشد و توسعه وعزت کشوراست.

وی آموزش و پرورش را خاستگاه همه فضایل و رکن انقلاب اسلامی دانست و افزود: قطعا آنچه نظام اسلامی را به سرمنزل مقصود می رساند و بر قله افتخارات می نشاند از مسیر آموزش و پرورش می گذرد و اگر خواهان نظامی مقتدر و پیشرفته و مستقل هستیم باید این مهم را مورد حمایت همه جانبه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار