«حاتم و حاکم۲» در مرکز صبا به سرانجام رسید

تولید مجموعه انیمیشن «حاتم و حاکم۲» ساخته صمد غلامزاده در مرکز صبا به پایان رسید.

کد مطلب: ۴۵۵۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ مجموعه انیمیشن «حاتم و حاکم۲» به تهیه کنندگی و کارگردانی صمدغلامزاده در ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه ای با تکنیک ۳بعدی به سفارش مرکز صبا به پایان رسید.
غلامزاده درباره موضوع انیمیشن «حاکم و حاتم ۲» گفت: موضوعات این انیمیشن حول محور عدالت خواهی و کمک و یاری رسانی به مستمندان است. مردان پاک نیت و حق‌جو در تاریخ مملکت ما بسیار وجود دارند که حاتم به عنوان نمونه ای از آنها جهت یاری رساندن به مردم قدم برداشته و خود را فراموش کرده است.
این کارگردان افزود: وقتی برنامه ای با ایده اولیه شروع به تولید و ساخت می شود و مسیر یک یا چند ساله را می گذراند به هدف خود نرسیده است مگر تا آن زمانی که ازتلویزیون برای مخاطبان پخش شود.
غلامزاده بیان کرد: در چند سال اخیر مرکز صبا با اختصاص فضایی انحصاری در رسانه ملی به مدد و پشتوانه تولید برنامه های خوب و درخور توجه در مدیای انیمیشن تولیدات خوبی داشته و دوستان و همکاران من در دفاتر مختلف سهم بسزایی در این توفیق داشته اند.
وی در پایان گفت: من از همکاران خودم که بی وقفه تلاش کردند تا این مجموعه تهیه و آماده پخش شود به خصوص مهدی هدایتی، سیدامیر غبارآستانه، حسام نصرتی و سیداحمد بابازاده کمال تشکر را دارم.
صمد غلامزاده متولد شهر شیروان فارغ التحصیل کارشناسی از دانشکده صدا و سیما در سال ۱۳۷۱ است و تا کنون بیش از ۵۰۰۰ دقیقه برنامه به صورت انیمیشن تولید کرده است که می توان به «شجاع مرد کوچک»، «تپه عقاب ها»، «حکایات شیرین»، «قصه های ماندگار» و ... اشاره کرد.
منبع:مهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار