رئیس اداره آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان :

اجرای طرح های ملی براساس تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر

جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر با حضور مدیر کل زندان های استان، معاونان، روسا و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۵۴۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد


رئیس اداره آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر طرح ها و برنامه هایی در حوزه آموزش و پرورش انجام شده است از جمله 8 طرح ملی براساس تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری پانا از اصفهان، باقری با اشاره به تعدادی از طرح های انجام شده اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه والدین است با حضور 68 هزار و 533 نفر، برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی ویژه کارکنان تنها بخشی از طرح های انجام شده هستند.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه سیار پیشگیری از از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، توزیع 800 پوستر و بروشور در مدارس متوسطه شهر اصفهان، برپایی جشنواره نوجوان سالم، همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، بازدید از نمایشگاه ثابت پلیس مبارزه با مواد مخدرنیز از دیگر طرح های انجام شده به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماهی هستند.

باقری در ادامه اظهاراتش بیان کرد: استفاده از تشکل های مردمی، اجرای طرح بسیج سلامت، تعامل با استانداری از جمله شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دستگاه های ذیربط در حوزه بررسی آسیب های اجتماعی نیز از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

وی تصریح کرد: امروز در حوزه آموزش و پرروش به خود می بالیم که در زمینه آموزش و کاهش آسیب های اجتماعی در میان نوجوانان و جوانان اقدامات خوبی برای 800 هزار دانش آموز در استان اصفهان انجام داده ایم.

............

انتهای پیام / آ / ع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار