توزیع کتب کمک آموزشی بنیاد علوی در بین 4 هزار و 850 دانش آموز بوکانی

مدیر آموزش و پرورش بوکان از توزیع کتاب های کمک آموزشی بنیاد علوی در بین چهار هزار و 850 نفر از دانش آموز مقطع متوسطه دوم این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۳۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، احمد رحمانی با اعلام این خبر افزود: 185 بسته آموزشی شامل سه هزار و 100 جلد کتاب کمک آموزشی توسط بنیاد علوی در بین این تعداد مدارس متوسطه دوم دختر و پسر شهرستان بوکان توزیع شد.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این کتابها بیش از یک میلیارد ریال بوده و به صورت دوره ای در اختیار این دانش آموزان قرار می گیرد و پس از پایان سال تحصیلی در کتابخانه این مدارس گذاشته می شود.

وی اظهار کرد: بنیاد علوی با حفظ کارآمدی و استفاده از روش ها و فناوری های مناسب، پایبندی به ارزش ها و توجه به کرامت انسانها زمینه مشارکت خیرین و تعامل با سایر دستگاهها برای ارتقای سطح زندگی مادی، معنوی و فرهنگی محرومان جامعه به ویژه دانش آموزان را فراهم ساخته است.

رحمانی افزود: همراه با توزیع رایگان این کتابهای کمک آموزشی شش مرحله آزمون علمی استاندارد هم در طول سال تحصیلی توسط این بنیاد برای دانش آموزان به صورت رایگان برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش بوکان اظهار کرد: این کتابها در راستای عنایت خاص مقام معظم رهبری نسبت به ارتقای سطح علمی دانش آموزان و رفع محرومیت فرهنگی از مناطق محروم در میان دانش آموزان مدارس متوسطه مناطق محروم این شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد علوی به عنوان بازوی بنیاد مستضعفان از سال 1384 فعالیت خود را در امور خیریه و عام المنفعه آغاز کرده است، افزود: این بنیاد تاکنون در زمینه توزیع البسه رایگان، برگزاری اردوهای دانش آموزی، ارتقای تحصیلی دانش آموزان محروم و خدمات حمایتی دیگر برای دانش آموزان این شهرستان فعالیت های خوبی انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار