نوروزی مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین درگفتگو با پ

حجاب غرفه داران در نمایشگاه عطر حضور مورد توجه است

دراولین نگاه اصلی ترین تفاوت نمایشگاه عطر حضور و سایر نمایشگاهها حجاب غرفه داران است که نمود و مشخصه نمایشگاه نماز است.

کد مطلب: ۴۵۳۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،ناصر نوروزی مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : نمایشگاه عطر حضور از لحاظ ظاهر غرفه داران و حجاب ایشان بسیار دل نشین و جذاب است.

وی حجاب غرفه داران را مورد توجه دانست و گفت:در اولین نگاه اصلی ترین تفاوت نمایشگاه عطر حضور و سایر نمایشگاهها حجاب غرفه داران است که نمود و مشخصه نمایشگاه نماز است.

وی در ادامه از وضعیت نمازخانه ها در سالهای گذشته یادکرده و افزود:در زمانی که مدیر مدرسه شبانه روزی بودم کاملا حضور معلمان و مدیران و دانش آموازان مورد توجه بود که با حضور مسئولین مدرسه در نماز جماعت، دانش آموزان نیز با علاقه و استقبال بیشتری نماز جماعت را برگزار می کردند،برهمین اساس به نظر میآید در صورت همراهی معلمان و مدیران و خانواده ها در نماز جماعت مطمئنا دانش آموزان نیز در انجام این فضیلت بیشتر راغب خواهند شد.

وی یادآور شد: تشویق دانش آموزان در سالهای اول فراگیری نماز و در سنین پایین تر حتی با هدایای با ارزش مادی کمتر نیز به عنوان یک مشوق و تحریک کننده در جهت ادامه این فضیلت می تواند باشد. که این دانش آموزان در آینده و رسیدن به سن تکلیف با حضور قلب بیشتری نمز خود را بخوانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار