در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی ها کمک به سرانه ورزشی تهران است

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره واگذاری دو ورزشگاه به باشگاه های فوتبال استقلال و پرسپولیس و گلایه های مطرح شده در واگذاری این دو مجموعه گفت: اگر پولی برای ساخت ورزشگاه جدید وجود دارد هر عقل سلیمی می گوید با این پول مترو توسعه پیدا کند.

کد مطلب: ۴۵۲۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در خصوص قانونی بودن واگذاری دو ورزشگاه امام‌ رضا(ع) در منطقه 10 و شهید کاظمی در منطقه 15 را به دو باشگاه سرخابی پایتخت اظهار داشت: با توجه به اینکه مأموریت شهرداری تهران ورزش همگانی است و این دو ورزشگاه ساخته شده بود و آنچنان که باید در شهرداری مورد استفاده قرار گرفت لذا با تصمیم شهرداری و نظر شورای شهر پس از حضور وزیر ورزش در صحن شورا تصمیم گرفته شد این دو ورزشگاه به باشگاه های پرسپولیس و استقلال واگذار شود.


این عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات حوزه ورزش در پایتخت گفت: در جلسه هفته گذشته شورای شهر وزیر ورزش حضور داشت و مشکلات این حوزه از نظر فضا و سرانه ورزشی در تهران مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. اعضای شورای شهر هم طبق شرایط موجود با واگذاری این دو مجموعه ورزشی به باشگاه های پرسپولیس و استقلال که متعلق به پایتخت هستند، موافقت کردند.


قناعتی با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی در پایتخت اضافه کرد: شورای شهر تهران برای کمک به سرانه ورزشی شهروندان با واگذاری این دو مجموعه ورزشگاهی موافقت کرده است.


وی درخصوص گلایه برخی از کارشناسان مبنی بر اینکه چرا شهرداری از جیب مردم به باشگاه های ورزشی هدیه می دهد در حالی که می تواند این هزینه را برای توسعه حمل و نقل عمومی کند، توضیح داد: واگذاری این دو مجموعه ورزشی به حوزه حمل و نقل مربوط نیست چرا که این دو ورزشگاه از قبل ساخته شده بود و برای استفاده بهینه از آن به باشگاه های تهران واگذار می شود در عین حال که معتقدیم اگر پولی برای ساخت ورزشگاه جدید وجود دارد هر عقل سلیمی با ساخت و توسعه مترو موافق است بنابراین واگذاری این دو ورزشگاه هیچ اشکالی ندارد.

شهردار تهران روز شنبه 26 دی ماه در صفحه اینستاگرامش عکسی را که خودش در آن حضور نداشت منتشر کرد و زیر آن نوشت: «به لطف خدا اولین جلسه هماهنگی برای اعطای امتیاز بهره‌برداری دو ورزشگاه امام‌رضا(ع) و شهید کاظمی به دو تیم پرطرفدار پایتخت با حضور نجف‌زاده، رئیس هیأت‌مدیره و افشارزاده مدیرعامل استقلال و همچنین جعفر کاشانی عضو هیأت‌ مدیره و طاهری مدیرعامل پرسپولیس و گرشاسبی مدیرکل تربیت‌بدنی استان تهران برگزار و مقرر شد کارگروهی متشکل از مدیران دو تیم و سازمان ورزش شهرداری تشکیل و ظرف حداکثر 10 روز نسبت به نحوه تعیین اختصاص ورزشگاه به تیم‌ها تصمیم‌گیری کنیم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار