مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:
ممیزی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اجرا شد
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اجرای طرح ممیزی واحدهای ستادی شرکت توزیع نیروی برق تبریز و همچنین امور برق تابعه حوزه تبریز، خسروشهر، آذرشهر و اسکو خبر داد.
به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،افشین روشن میلانی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: حدود ۵۰ نفر از همکاران علاقه مند به بهبود سیستم مدیریتی در ممیزی سال ۹۴ شرکت کردند و از این تعداد، ۱۴ نفر از همکاران به بررسی میزان انطباق به کارگیری ضوابط ابلاغی پرداختند. باید گفت که در این ممیزی همکاران با علاقه و تلاش بی دریغ به امر ممیزی مبادرت ورزیدند و امید به بهبود شرایط در مورد تک تک ممیزان مشهود بود.
این گزارش حاکی است، در این ممیزی معاونان و قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق تبریز به عنوان ناظر بر عملکرد تیم های ممیزی نظارت داشتند.
وی افزود: در این ممیزی کلیه واحدهای حوزه ستادی از جمله معاونت مهندسی و نظارت، معاونت بهره برداری، معاونت منابع انسانی، معاونت مالی و پشتیبانی، معاونت فروش و خدمات مشترکین و همچنین امورهای برق تابعه حوزه تبریز، خسروشهر، آذرشهر و اسکو مورد ممیزی قرار گرفتند.
وی در خصوص تعیین واحد برتر تاکید کرد: هدف از ممیزی واحدها و قسمت های مختلف شرکت، رتبه بندی واحدها نیست بلکه با توجه به ماهیت استانداردها، روش ها و دستورالعمل های به کار گرفته شده، شناختن مشکلات و برنامه ریزی برای رفع این معضلات و مغایرت هاست.
روشن میلانی در راستای کیفیت ممیزی دی ماه ۹۴ گفت: خوشبختانه ممیزی امسال با دقت مناسبی انجام گرفت و زمان بندی و برنامه ریزی پیش بینی شده دقیقا رعایت شد و تفاوتی که با دیگر ممیزی ها داشت این بود که ممیزان علاوه بر بررسی روش های مکتوب ابلاغ شده به بررسی عملکرد واحدهای ممیزی شونده و نحوه پذیرش و استقبال از ممیزی نیز پرداختند.
بر اساس این گزارش، ممیزان مطابق چک لیست هایی که برای اولین بار در اختیارشان قرار گرفته بود، واحدهای ممیزی شونده را از منظر وقت شناسی، آراستگی محیط کار، نحوه همکاری با ممیزان، تسلط بر مستندات ابلاغی و انجام اقدامات بهبود، مورد ارزیابی قرار دادند.
وی ادامه داد: یکی از ویژگی های این ممیزی این بود که ممیزان داخلی لز طریق سر ممیزان و سر ممیزان از طریق ناظرین ممیزی نیز ارزیابی شدند و میزان تسلط ممیز یا سر ممیز بر استانداردهای مرجع،وقت شناسی، نحوه تشخیص عدم انطباق ها، توانایی ارائه پیشنهاد اقدام اصلاحی، نحوه برخورد ممیزان با ممیزی شوندگان، میزان جدیت و همچنین تلاش ممیزان و نیز نحوه عملکرد تیم های ممیزی مورد سنجش قرار گرفت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: پس ازتهیه گزارش های مربوطه تیم های ممیزی مجددا سازماندهی خواهند شد تا بتوانند با همکاری واحدهای ممیزی شونده، نسبت به رفع عدم انطباق های مشاهده شده اقدام کنند و پیش بینی می شود تا شش ماه آینده کلیه موارد عدم انطباق مرتفع گردد.
گفتنی است برنامه ممیزی سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت بهداشت و ایمنی حرفه ای بر اساس استانداردهای ISO۹۰۰۱-۲۰۰۸ و OHSAS۱۸۰۰۱-۲۰۰۷ و همچنین ممیزی ضوابط ابلاغی شرکت توانیر در شرکت توزیع نیروی برق تبریز با مدیریت دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری انجام گرفت.
ارسال دیدگاه