نصب سرعتکاه حدفاصل میدان امام علی (ع) و میدان ولیعصر شهر رامیان

شورای ترافیک شهرستان رامیان با هدف بررسی مسائل ترافیکی و عبور و مرور داخل شهرستان با حضور فرماندار در فرمانداری تشکیل شد.

کد مطلب: ۴۵۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، «جواد صادقلو» فرماندار شهرستان رامیان در جلسه شورای ترافیک این شهرستان، حل مشکلات و مسائل ترافیکی شهرستان را مختص پلیس راهور ندانست و به تعامل و همکاری کلیه دستگاهها با پلیس راهور تاکید کرد.

وی با اشاره به پیش رو داشتن انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 7 اسفند ماه سالجاری هدف و تلاش دولت تدبیر و امید را برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و به دور از هر گونه تنشهای سیاسی با صیانت از آرای مردم و حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست و به رعایت مرّ قانون توسط تمامی عوامل اجرایی انتخابات تاکید کرد.

در ادامه مسائل ترافیکی شهرستان و نامه های رسیده از دستگاهها مطرح و نصب سرعتکاه حدفاصل میدان امام علی (ع) و میدان ولیعصر شهر رامیان، جابجایی بازار هفتگی شهر خان به بین از محل فعلی به جنب CNG، ایجاد گذرگاه حدفاصل امامزاده قاسم(ع) تا مسکن مهر شهر دلند، مورد تصویب اعضای شورای ترافیک شهرستان رامیان قرار گرفت.

همچنین نصب سرعتکاه بعد از پل هوایی روستای قره قاچ، نصب تابلوهای تبلیغاتی در شهرهای رامیان، دلند و خان از دیگر مصوبات اعضای شورای ترافیک شهرستان رامیان بود.

گفتنی است، اخیرا سه تصادف در حدفاصل میدان امام علی (ع) و میدان ولیعصر شهر رامیان رخ داد که منجر به فوت دو نفر و مجروح شدن یک نفر شد و نصب سرعتکاه دراین مکان بسیار ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار