10 گیلانی به اردوی تیم ملی دراگون بوت بانوان دعوت شدند

از سوی کادر فنی تیم ملی دراگون بوت بانوان ایران ، 10 ورزشکار گیلانی به اردوی آمادگی دعوت شدند .

کد مطلب: ۴۴۹۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان ،رئیس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان در این خصوص گفت : بر این اساس ، طبق سهمیه بندی که برای استان ها جهت حضور ورزشکاران در اردوی دراگون بوت اختصاص یافته ، از استان گیلان 10 ورزشکار باید در اردو حضور یابند .
اسماعیل شکری گفت : با توجه به این امر ، 10 ورزشکار برتر گیلان نیز به همراه سایر دعوت شدگان از روز 26 دی ماه جاری در اردوی تیم ملی دراگون بوت بانوان ایران حضور می یابند .
وی اظهار کرد : اردوی آمادگی تیم ملی دراگون بوت ایران به مدت سه روز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا می شود و ورزشکاران حاضر در این اردو ، مراحل آمادگی خود را در دو بخش بدنسازی و پاروکشی دنبال می کنند .
وی ادامه داد : تمرینات بخش بدنسازی شامل دو استقامتی ، دراز و نشست ، بارفیکس و پرس سینه است و مراحل تمرینات پاروکشی نیز ، تکنیک پارو و پاروکشی در قایق می باشد که امیدواریم هر 10 ورزشکار گیلانی بتوانند با موفقیت این مراحل را پشت سر بگذارند تا به عضویت تیم ملی دراگون بوت بانوان ایران درآیند .
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان گیلان بیان کرد : تیم ملی دراگون بوت ایران خود را برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی آماده می کند و این تیم اسفندماه سال جاری نیز در مسابقات تدارکاتی بین المللی تایلند حضور خواهد یافت .
اسماعیل شکر خاطرنشان کرد : رشته ورزشی دراگون بوت زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت دارد و خوشبختانه استان گیلان در این رشته ، قطب برتر در کشور محسوب می شود و تیم های دراگون بوت بانوان و آقایان گیلان طی دو سال اخیر قهرمانی کشور را در اختیار دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار