توسعه ورزشهای بومی و محلی باعث جذب سرمایه گذار می شود

استاندار لرستان گفت: توسعه و اجرای ورزشهای بومی و محلی می تواند باعث جذب سرمایه گذار و توریست در این استان شود

کد مطلب: ۴۴۶۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

هوشنگ بازوند در جلسه شورای ورزش همگانی استان در خرم آباد افزود: اجرای ورزش های بومی و محلی و عشایری علاوه بر ایجاد اشتغال در روستاها می تواند در جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف لرستان تاثیرگذار باشد.
وی تصریح کرد: ورزش های بومی و محلی به عنوان یک فرهنگ در روستاها و میان مردم لرستان وجود داشته و اجرا و برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف در لرستان می تواند موجب توسعه ورزش همگانی و همچنین جذب توریست و سرمایه گذار در حوزه های مختلف باشد.
وی اضافه کرد: برگزاری و میزبانی جشنواره ها و مسابقات کشوری و یا بین المللی علاوه بر معرفی ورزشکاران لرستان به دیگر کشورها می تواند موجب معرفی جاذبه ها، فرصت های سرمایه گذاری و همچنین امنیت در لرستان باشد.
وی با اشاره به اهمیت معرفی و اجرای ورزشهای بومی و محلی در لرستان اظهار داشت: برگزاری جشنواره ورزش های بومی و محلی می تواند در توسعه سرمایه گذاری، معرفی زیرساختها و همچنین حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در لرستان موثر باشد.
استاندار لرستان در ادامه ورزش های همگانی را خمیر مایه و زیرساخت ورزشهای قهرمانی دانست و افزود: ورزش های همگانی نیز به عنوان بخش مهمی از ورزش در جامعه می تواند زیرساختهای ورزش قهرمانی را در کشور توسعه دهد.
بازوند گفت: ورزشهای همگانی موجب ایجاد نشاط و سرگرمی در جامعه می شود و با اجرای ورزش های همگانی می توان نشاط را در سطوح مختلف جامعه گسترش داد.
وی خواستار بهره وری بیشتر در ورزش همگانی استان شد و اظهار داشت: در سالهای گذشته اقدامات گسترده و خوبی در حوزه ورزش لرستان انجام شده که باید با رویکرد ظرفیت های لرستان به جهانیان از ورزش لرستان بهره مند ش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار