جلوه ای دیگر از معلم فداکار بیجاری

ثریامطهرنیا هدایای دریافتی جلوه های معلمی اش را هم هدیه کرد

ثریا مطهرنیا، معلم فداکار بیجاری در اقدامی خیرخواهانه هدایای دریافتی دومین جشنواره جلوه های معلمی خود را به دانش آموزان خوابگاهی دبیرستان نمونه دولتی کوثراین شهرستان تقدیم کرد.

کد مطلب: ۴۴۵۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، ثریا مطهرنیا در یک اقدام خیرخواهانه هدایای دریافتی خود در دومین جشنواره جلوه های معلمی شامل دو قطعه سکه تمام بهار آزادی را با حضور مدیر آموزش و پرورش بیجار، پرسنل و اعضای انجمن اولیاء و مربیان جهت انجام امورات دانش آموزان خوابگاهی دبیرستان نمونه دولتی کوثر تقدیم مدیراین دبیرستان کرد تا در راستای رفاه دانش آموزان بی بضاعت و خوابگاهی هزینه گردد.

این معلم فداکار بیجاری به واسطه شناسایی و حمایت از 90 دانش‌آموز و تامین هزینه درمان آنان، شناسایی 220 دانش‌آموز بی‌بضاعت و پرداخت 60 مورد کمک هزینه، پیگیری 42 مورد جراحی فوق تخصصی برای دانش‌آموزان تا انجام کامل درمان و تحت پوشش قرار دادن دانش‌آموزان نیازمند جراحی‌های ترمیمی استان در سال94 موفق به کسب عنوان برتر دومین جشنواره جلوه های معلمی شد.
ثریا مطهرنیا هنگام تقدیم هدیه خود، شفای تمامی کودکان بیمار و نیازمند را از درگاه خداوند متعال خواستارشد و گفت:دیدن رنج و آلام دیگران خصوصا کودکان نیازمند، قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و بنده فقط سعی کرده ام وظیفه انسانی و معلمی خود را بجای آورم.
ثریا مطهرنیا معلم فداکار دیار گروس 22 سال سابقه خدمت در مدارس روستایی بیجار را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار