فرمانده انتظامی محلات به پانا خبر داد:

توقیف بیش از هزار دستگاه موتور طی 9 ماهه ابتدای سال در محلات

فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: در 9 ماهه ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 23 دستگاه موتور سیکلت متخلف در این شهرستان توقیف شده است.

کد مطلب: ۴۴۴۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

فرامرز گودرزی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: استفاده از کلاه ایمنی استاندارد و مناسب یکی از عواملی است که هنگام بروز تصادفات مربوط به موتور سیکلت از مرگ اشخاص جلوگیری خواهد کرد و برابر نظر کارشناسان پزشکی استفاده از این وسیله تا 80 درصد از بروز ضربه شدید به سر و گردن موتور سواران جلوگیری می کند.

وی ادامه داد: تصادفات موتور سواران از مشکلات قدیمی شهرستان است که متاسفانه با تمامی اقدامات انتظامی و فرهنگی انجام شده در سطح شهرستان همچنان شاهد بی توجهی به مقررات از سوی موتور سیکلت سواران هستیم که ماحصل آن وقوع تصادفات و خسارات جانی برای این دسته از افراد به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی و کم توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی است.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات اظهار داشت: از ابتدای سال جاری و در بازه زمانی 9 ماهه امسال اقدامات عملیاتی مختلفی برای برخورد با موتور سواران متخلف به ویژه افرادی که از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند صورت گرفته که در نتیجه آن یک هزار و 23 دستگاه موتور سیکلت توقیف شده است.

گودرزی ابراز داشت: اقدامات ضربتی پلیس نمی تواند راه حل نهایی در کاهش تصادفات و تلفات مربوط به موتور سیکلت ها باشد و تنها راه کاهش اینگونه حوادث رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و افزایش ایمنی با استفاده از کلاه ایمنی می باشد که با همکاری مستقیم شهروندان حاصل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار