سرقت های سریالی در نیشابور به پایان خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری عاملان كیف قاپی های خیابانی دراین شهر خبر داد.

کد مطلب: ۴۴۲۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا از استان خراسان رضوی، سرهنگ سید حسن حسینی با اعلام این خبرگفت:در پی وقوع چند فقره کیف قاپی از زنان و دختران و هم چنین سرقت های داخل خودرو در محدوده شهرک های شمالی شهرستان نیشابور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و تجسس کلانتری 13 قدس قرار گرفت .

وی تصریح کرد: درحالی كه تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شده بود یك مورد كیف قاپی در شهرک بسیج توسط دو جوان نقابدار موتورسوار به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.
سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: پلیس با دریافت این گزارش طرح مهار را در مسیر فرار متهمان به اجرا گذاشت كه پس از دقایقی دو نفر از سارقان شناسایی و در اقدام غافلگیرانه ماموران شعبه عملیات ویژه پلیس آگاهی و كلانتری 13 قدس سارقان دستگیر و جهت تحقیقات ییشتر به آگاهی منتقل شدند.
متهمان در تحقیقات اولیه به 12 فقره کیف قاپی و 20 مورد سرقت داخل خودرو با همدستی دو سارق دیگر در محدوده شهرک های شمالی ،خیابان 15 خرداد ،فیاض بخش شمالی نیشابور اعتراف كردند.
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: دو متهم دیگر پرونده كه قصد فرار از چنگ قانون داشتند نیز با شلیك تیرهوایی از سوی ماموران انتظامی زمین گیر شدند.
در بازرسی از مخفیگاه متهمان 40قطعه کارت شناسایی و مدارک بانکی و هویتی ،سه عدد سرویس نقره و فیروزه ای ،11 عدد کیف زنانه ،ده دستگاه گوشی تلفن همراه ،ضبط و پخش خودرو ،چاقو و .. کشف و ضبط شد.

متهمان دستگیر شده که 17 تا 20 سال سن دارند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار