معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

دبیران ورزش نقش سازنده ای درکیفیت بخشی و پویایی درس تربیت بدنی دارند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در حوزه ورزش مدارس با شعار ˝ به مدرسه بازگردیم ˝ تلاش خود را مضاعف نموده و کیفیت بخشی و پویای درس تربیت بدنی را مد نظر قرار دهیم.

کد مطلب: ۴۴۱۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، رسول صادقی در جمع سرگروههای استانی درس تربیت بدنی با بیان اهمیت تربیت بدنی و سلامت جسم در تحقق سایر امور گفت: رویکرد امروز آموزش و پرورش بویژه سند تحول بنیادین توجه جدی به مقوله ورزش و تربیت بدنی است.
وی با بیان اینکه ماموریت مجموعه ورزش آموزش و پرورش تربیت انسانهایی توانمند و سالم است گفت: بدون تردید دبیران ورزش و سرگروههای درس تربیت بدنی نقش سازنده و تعیین کننده ای در تحقق این مهم دارند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اذربایجان شرقی ادامه داد: در حوزه ورزش مدارس با شعار " به مدرسه بازگردیم " تلاش خود را مضاعف نموده و کیفیت بخشی و پویای درس تربیت بدنی را مد نظر قرار دهیم.
وی با اشاره مقوله های مهم کیفیت بخشی خاطر نشان کرد: اگر در فضای حاکم در مدرسه نظم ایجاد شود کیفیت بخشی اتفاق خواهد افتاد و بی شک کیفیت بخشی از ساعات ورزش و درس تربیت بدنی شروع می شود.
صادقی با اشاره به نیروی متخصص انسانی بعنوان یک فاکتور مهم در کیفیت بخشی گفت: امروز ورزش چیزی فراتر از تفریح است و باید دبیران ما با افزایش توان علمی و تخصصی خود به این مهم دیدگاهی متفاوت از گذشته را به ورزش ایجاد نمایند.
وی در پایان ضمن تاکید بر مد نظر قرار دادن اخلاقیات و ترویج روحیه پهلوانی در دانش آموزان گفت: برای رسیدن به اهداف مد نظر باید با مطالعه کتب علمی این حوزه و شناساندن مصادیق و شخصیتهای بارز عرصه ورزش اقدام نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار