16رتبه برتر برای گیلانی ها در جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین کاسپین

گروه های گیلانی شرکت کننده در چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین کاسپین، حائز ١٦ رتبه برتر شدند و یک نمایش نیز برای شرکت در جشنواره بین المللی تهران معرفی شد.

کد مطلب: ۴۳۹۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، به نفرات اول در این جشنواره تندیس، دیپلم افتخار و هفت میلیون ریال جایزه نقدی، نفرات دوم لوح تقدیر و پنج میلیون ریال جایزه نقدی و نفرات سوم لوح تقدیر به همراه سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.
بر اساس آراء هیات داوران، گروه های گیلانی شرکت کننده در این جشنواره حائز ١٦ رتبه برتر چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین کاسپین شدند.
در بخش گریم؛ رتبه اول به مرتضی غلامی برای نمایش بره خوش آواز و رتبه سوم به سوزان کریم زاده برای نمایش نقش، بازی، نمایش رسید.
در بخش موسیقی؛ مرتضی یکرنگ برای نمایش بره خوش آواز به عنوان تنها برگزیده این بخش؛ و بیتا فتح پور برای نمایش بره خوش آواز به عنوان رتبه نخست بخش طراحی لباس معرفی و تقدیر شدند.
در بخش طراحی صحنه؛ رتبه سوم به عاطفه ارضی برای نمایش بره خوش آواز تعلق گرفت.
جایزه رتبه سوم بخش نویسندگی به صورت مشترک به نویسندگان نمایشی از گلستان و یاسر کاظمی برای نمایش تریبون از گیلان اهدا شد.
در بخش کارگردانی نیز رتبه دوم مشترک به کارگردان نمایشی از خراسان شمالی و سید سعید نعمتی برای نمایش بره خوش آواز و رتبه سوم به مهدی محمدپور برای نمایش تریبون از گیلان رسید.
در بخش بازیگری؛ رتبه اول بازیگری همراه مرد به سید سعید نعمتی برای نمایش بره خوش آواز؛ رتبه دوم به صاحب دست افشان برای نمایش تریبون و سید حسام حسینی برای نمایش بره خوش آواز تعلق گرفت.
در بازیگری بخش جسمی و حرکتی نیز؛ فاطمه رحیمی و مجید رضازاده برای بازی در نمایش بره خوش آواز به ترتیب رتبه سوم بازیگری زن و رتبه اول بازیگری مرد را کسب کردند و هادی محمد علی زاده نیز برای بازی در نمایش تریبون بازیگر برگزیده شد.
جایزه رتبه اول بازیگری زن بخش اختلال بینایی به فاطمه رنجبرنیا برای نمایش نقش، بازی، نمایش و رتبه برتر بازیگری بخش اختلال شنوایی به مریم رمضانی برای بازی در نمایش بره خوش آواز اهدا شد.
همچنین هیأت داوران به اتفاق آرا، سه نمایش را به دلیل دقت در انتخاب مضمون درست، کیفیت در اجرا، جذابیت موضوع و پیوند آن با اهداف سازمان بهزیستی در برپایی جشنواره تئاتر معلولین برای شرکت در جشنواره بین المللی تهران معرفی کرد که نمایش «تریبون» به کارگردانی مهدی محمدپور از گیلان یکی از آنهاست.
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین کاسپین در روزهای اخیر در بجنورد برگزار شد،که نفرات برگزیده جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار