برگزاری همایش تجلیل از خیرین قرآنی شهرستان بهار

همایش تجلیل از خیرین قرآنی شهرستان بهار در محل کانون میعاد بهار برگزار شد.

کد مطلب: ۴۳۹۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان همدان، در این مراسم امام جمعه بهار با اشاره به برکت فعالیت های قرآنی، گفت: فعالیت در راه قرآن معامله ی با خداست و فعالان این عرصه توقعی برای تقدیر ندارند؛ لکن این قدردانی ها موجب ترویج امور خیر در جامعه می‌شود.
حجت الاسلام حاتم نیا با تاکید بر لزوم شناخت هرچه بهتر قرآن و عمل به آن، گفت: عمل به قرآن موجب سعادت انسان بوده و نگاه به آن باید یک نگاه عبرت آموز باشد.
وی قرآن را عامل وحدت و انسجام در میان مسلمانان دانست و گفت: این کتاب آسمانی کشتی نجات بشر از ناپایداری ها و ناملایمات زندگی است و هر کسی خود را به این کشتی نجات برساند سعادت اخروی و دنیوی را نصیب خود کرده است.
مدیر آموزش و پرورش بهار نیز با بیان به این که قرآن برای اهل معرفت سراسر رحمت و برکت است، افزود: توسعه و ترویج قرآن در جامعه، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرآن خوانی و استماع قرائت قرآن، معطر نمودن فضای جامعه به نور تلاوت قرآن، ترویج هنر تلاوت قرآن از جمله اهداف این برنامه می باشد.
سعیدی افزود: بیش از 200 نفر از فرهنگیان بعنوان خیر قرآنی در سطح شهرستان فعال هستند که ماهیانه بخشی از حقوق خود را به این امر اختصاص داده اند و در 3 ماهه گذشته بیش از 30 میلیون ریال به فعالیت های قرآنی کمک کرده اند.
وی با قدردانی از همت‌ بلند خیراندیشان در سطح این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان بهار از همت بزرگ به نقاط بزرگ خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار