دستفروشان ساماندهی نمی شوند جمع آوری می شوند

برابر قانون و همانند گذشته نسبت به جمع آوری دستفروشان اقدام می کنیم.البته دستفروشان نیازمند در بازارهای روز تحت پوشش قرار گرفته و فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۴۳۹۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، مجتبی عبدالهی با اشاره به سخنان یکی از اعضای شورای که اعلام کرده بود طرح ساماندهی دست‌فروشان برای شهر تهران بسیار خطرناک، و سد معبر نیز خلاف قانون است، افزود: شهرداری تهران از چندی پیش نسبت به جمع آوری دست فروشان برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است و در این برنامه ریزی موضوعی با عنوان ساماندهی دستفروشان مطرح نیست.
وی خاطرنشان کرد: جمع آوری دستفروشان بازار تهران با توجه به مشکلاتی که آنان چه برای شهروندان و چه برای بازاریان ایجاد کرده بودند انجام شد.
عبدالهی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در مناطق 22 گانه روز بازارهایی در اختیار دارد تا با اختصاص به افراد نیازمند مانع تشکیل سد معبر شود، تصریح کرد: برخی دستفروشان شناسایی شده که در معابر اقدام به دستفروشی می کنند می توانند در این بازارهای روز نیز حضور یابند.
معاون خدمات شهری شهردار تهران با تاکید مجدد بر این موضوع که قرار نیست شهرداری دستفروشان را ساماندهی کند، اعلام کرد: شهرداری پایتخت قطعا همانند گذشته با سدمعبر و دستفروشی در سطح شهر تهران برخورد خواهد کرد.
وی در پایان درخصوص طرح ساماندهی مشاغل در شهر تهران نیز گفت: ساماندهی مشاغل طی برنامه ریزی های انجام شده صورت می گیرد و در این زمینه مشکلی نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار