مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

اخلاق‌مداری سرلوحه کار ورزشکاران است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اخلاق‌مداری سرلوحه کار ورزشکاران است.

کد مطلب: ۴۳۶۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سعید ملکی در مراسم برگزاری مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان استان مرکزی به میزبانی شهرستان خمین اظهار داشت: شهرستان خمین استعداد و توانایی برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآنی ورزشکاران و جوانان را دارد که تحقق آن نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات ورزشی استان است.

وی افزود: افزایش حضور ورزشکاران در دومین دوره این مسابقات گویای این مطلب است که ورزش قهرمانی در ایران با ورزش پهلوانی همراه است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: به علت نامساعد بودن شرایط جوی و سردی هوا عده‌ای از ثبت نام شدگان شهرستان‌های مختلف استان از حضور در مسابقات بازماندند و تعدادی نیز به اشتراک رتبه نخست را کسب کردند که با قید قرعه و ارزیابی نفرات منتخب به مسابقات کشوری که در زمستان امسال برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

در مراسم اختتامیه این دوره مسابقات به نفرات برتر هر رشته در بخش ورزشکاران و جوانان جوایزی اهدا شد.

در بخش حفظ 20 جزء دو نفر، در بخش حفظ 10 جزء دو نفر، در بخش حفظ 3 جزء چهار نفر و در حفظ یک جزء یک نفر همچنین در بخش قرائت ترتیل سه نفر، در بخش قرائت تحقیق چهار نفر و در بخش اذان دو نفر، در بخش مفاهیم سه نفر و در بخش آیات موضوعی سه نفر و در بخش احادیث موضوعی دو نفر معرفی شدند.

دومین دوره مسابقات ورزشکاران و جوانان استانی با حضور 175 نفر از شهرستان های مختلف استان به مدت یک روز در رشته‌های حفظ یک، سه، 10 و 20 جزء، قرائت و تحقیق، اذان، مفاهیم، حفظ موضوعی آیات و احادیث برگزار برگزاری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار